پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ایجاد لیست ثابتی از «کلمات کلیدی منفی» در گوگل ادز ممکن شد

زهرا محبی زهرا محبی
25 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایجاد لیست ثابتی از «کلمات کلیدی منفی» در گوگل ادز ممکن شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی گوگل اعلام کرد که هم‌اکنون، با تغییراتی که در گوگل ادز انجام شده است، کاربران می‌توانند لیست کلمات کلیدی منفی‌ای را که قبلا از آن استفاده کرده‌اند، در سطح اکانت داشته باشند و در چندین کمپین اعمال کنند. تا پیش از این استفاده از لیست کلمات کلیدی (کلماتی که میخواهیم اگر جزئی از جستجوی کاربر بود، تبلیغ ما در ن نمایش داده نشود، حتی اگر باقی کلمات عبارت جستجو شده، کلمات موردنظر ما باشد) تنها در یک کمپین و به صورت تنظیم تک‌به‌تک ممکن بود چرا که نوع ذخیره این لیست، کمپین‌محور بود؛ اما حالا، با اکانت‌محور شدن لیست و امکان تبدیل آن به لیستی ثابت که می‌توان در سراسر اکانت و برای کمپین‌های مختلف از آن استفاده کرد، کار کاربران بسیار راحت شده است.

تبلیغ‌کنندگان هم‌اکنون برای جلوگیری از دریافت ایمپرشن یا کلیک‌های ناخواسته روی کلمات کلیدی خاص در چندین کمپین، می‌توانند یک لیست ثابت از کلمات کلیدی منفی در سطح اکانت خود ایجاد، و سپس آن را در کمپین‌های مرتبط اعمال کنند. این کار شما را از اضافه کردن این کلمات در کمیپن‌ها به صورت تک‌به‌تک بی‌نیاز کرده و مدیریت تغییراتی را که می‌خواهید در آینده روی کلمات کلیدی منفی خود در بین کمپین‌ها اعمال کنید آسان‌تر می‌کند.

با ایجاد لیست کلمات کلیدی منفی، مجموعه‌ای از عبارات نامرتبط خاص را برای نمایش تبلیغات برند خود مسدود می‌کنید تا تمرکز اصلی کمپین، روی کلمات کلیدی‌ای که برای تبلیغات انتخاب کرده‌اید باشد. این امر، تبلیغات کاربران را راحت‌تر به مخاطبان مورد نظرشان می‌رساند و نهایتا، نرخ کانورژن بهتری برای آن‌‌ها می‌سازد. تنظیم این لیست در سطح اکانت، همچنین باعث صرفه‌جویی در زمان تبلیغ‌کنندگانی می‌شود که در یک اکانت کاربری، چندین کمپین را مدیریت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از خود گوگل کمک بگیرید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک