پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

پارکینگ نمایشگاه الکامپ رنگ عشق و مهربانی به خود گرفت!

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
9 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پارکینگ نمایشگاه الکامپ رنگ عشق و مهربانی به خود گرفت!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای فناوری کشور است که بعد از چند سال وقفه مجدد امسال با حضور پر شور فعالان و علاقه‌مندان عرصه فناوری و اطلاعات برگزار شد. هدف اصلی نمایشگاه الکامپ، ارائه فرصتی مناسب برای مشاهده و آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات نوآورانه شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف است. در این دوره از نمایشگاه الکامپ کسب و کارها و شرکت‌های برتر در حوزه فناوری از سراسر کشور با معرفی محصولات و خدمات خود و همچنین برپایی کمپین‌های جذاب توانستند ارتباط نزدیکی با مخاطبان برقرار کنند.

در همین راستا گروه نرم افزاری محک نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه فناوری، با ارائه برنامه‌های جذاب و کمپین‌های خلاقانه توانست حضور پر رنگی را در بین شرکت‌های فعال به نمایش بگذارد. در ادامه فعالیت‌های بازاریابی این شرکت، از کمپین دیگری با نام سفیر مهربانی در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ رونمایی شد.

سفیر مهربانی که با طعمی از استراتژی بازاریابی کمین (ambush marketing) اجرا شد؛ به این شکل بود که تعداد زیادی بادکنک با هدف افزایش آگاهی از برند در میان عموم مردم، بر روی خودروهای موجود در پارکینگ نمایشگاه نصب شد. بر روی بادکنک‌های نصب شده عبارت‌های معناداری همچون مهربانی رو تقسیم کنیم، شادی‌ها رو به توان هم برسونیم و… نوشته شده بود که با واکنش و بازخوردهای مثبت از سوی مخاطبان همراه شد. در واقع بادکنک‌های زردی که پارکینگ را فراگرفته بودند، نمادی از آینده‌ای روشن و پر امید، همراه با همدلی هستند که این گروه نرم‌افزاری برای کاربران و مشتریان خود در نظر داشته است.

شرکت مشاور نرم افزار محک با بیش از 17 سال تجربه و با تکیه بر تیمی متخصص و مجرب محصولاتی را روانه بازار کرده است که جایگاه ویژه‌ای در عرصه فناوری دارند. طراحی و توسعه انواع نرم افزار حسابداری از قبیل نرم افزار حسابداری شرکتی، تولیدی، فروشگاهی، صنفی و… بخشی از راهکارهای نوآورانه گروه نرم افزاری محک در این حوزه بوده است. این شرکت با تلاش برای ترویج ایده‌های خلاقانه و نوین، از توانایی خود برای ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری و نرم افزار به جامعه بهره می‌برد. کمپین سفیر مهربانی نیز با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب و خاطره انگیز برای بازدیدکنندگان و برقراری ارتباط نزدیک‌تر و عمیق‌تر با مشتریان و کاربران در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک