پلتفرم تبلیغات آنلاین مگنت ریبرند کرد
به گزارش دیام برد، محمد حسینپور، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی مگنت در رابطه با چرایی این تصمیم به دیام برد گفت: «مگنت در راستای دستیابی به اهدافش، توسعه یافت و علاوه بر ورود به کسب و کارهایی همچون تولید رسانه، وارد بازارهای جهانی شده است. علاوه بر این، رشد مگنت همزمان با پررنگتر شدن فعالیتش در حوزههایی مثل شبکههای اجتماعی، برندینگ، طراحی کمپینهای خلاقانه و … رخ داد؛ در چنین شرایطی هویت بصری و کلامی سازمان، تمامی آنچه که مگنت ارائه میکرد را پوشش نمیداد. در حقیقت گسترش مگنت یکی از اصلیترین دلایل ریبرند بود. از سوی دیگر مگنت برای همسو شدن با ترندهای جهانی هویت بصری و کلامی خود را همسو با ماموریت و چشماندازش تغییر داد.»
او در رابطه با اینکه لوگوی جدید مگنت چه پیامی برای مخاطبان خود دارد و سعی میکند چه چیزی را تداعی کند، گفت: «استراتژی اصلی ما، بازنمایی عناصر جذب، هوشمندی و خلاقیت است که نمود آن هم در طراحیهای بصری و هم بازطراحی زبان برند دیده میشود. لوگوی جدید مگنت کمک شایانی به ادراک مفهوم برند میکند؛ برای مثال، اشکال منحنی که نمادی از پویایی و تحرک هستند، میتوانند نقش پررنگی را در بازطراحی مگنت ایفا کنند. نکته شایان توجه در طراحی هویت بصری مگنت، هماهنگی با گفتمان و فضای کلی طراحیهای مدرن و دیجیتال مارکتینگ است.»
در طراحی این لوگوتایپ از ۳ شکل پایه استفاده شده است که علاوه بر سادهسازی فضا، حس خوشایند و آشنایی را در مخاطب برمیانگیزد. تصویر کلی این لوگوتایپ تصویری پویا و رو به جلو است. این تصویر در هماهنگی با تغییرات مگنت و منطبق بر اهداف و چشماندازهای جدیدی است که این مجموعه برای خود تعریف کردهایم.
حسینپور در رابطه با تاثیر این ریبرندینگ بر کسبوکار مگنت توضیح داد: «یکی از اهداف ما از بازطراحی برند، شناخته شدن به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات ۳۶۰ درجه است. ما با تکیه بر تغییراتی که در هویت کلامی و بصری دادهایم در نظر داریم تا مگنت در ذهن مخاطبان به عنوان مجموعهای همراه و همدل که دغدغۀ رشد کسب و کارها را دارد ماندگار شود.»