پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ایرانسل با همکاری آژانس مگنت کمپین نصب برای «ایرانسل من» را اجرا کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایرانسل با همکاری آژانس مگنت کمپین نصب برای «ایرانسل من» را اجرا کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ایرانسل با هدف افزایش تعداد نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» و گرفتن ایمپرشن بیشتر، کمپینی بر پایه قرعه‌کشی طراحی و این کمپین را با کمک آژانس راهکارهای دیجیتال مگنت اجرا کرد.

براساس اعلام مگنت، هدف این کمپین که گرفتن ۱۰۰ هزار نصب بود، در یک بازه یک هفته‌ای اجرا شد. ایرانسل در این کمپین با کمک آژانس مگنت از ظرفیت‌های تبلیغاتی اپ استور مایکت و کافه بازار، فضای داخل اپ‌های پربازدید مثل باد صبا، اینفلوئنسر مارکتینگ (توضیح استفاده از کد دستوری برای نصب مستقیم اپلیکیشن)، شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کرد.

ایرانسل با همکاری آژانس مگنت کمپین نصب برای «ایرانسل من» را اجرا کرد 1

براساس آمارهای منتشر شده از سوی مگنت، در بازه اجرای این کمپین ایرانسل دستاوردهای مختلفی مانند: ۱۰۴ هزار نصب از طریق مایکت و ۶۹ هزار نصب از طریق کافه بازار (مجموعا ۷۴ هزار نصب بیش از تارگت ایرانسل)، یک میلیون و ۴۰۰ هزار ایمپرشن از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ، منجر به دریافت بیش از ۱۷ هزار کلیک روی CTA بود و ۳ میلیون ایمپرشن از طریق شبکه‌های اجتماعی و  ۶۰۰۰ هزار کلیک در تبلیغات درون اپلیکیشن را در پی داشت که منجر به بازدید از صفحه فرود مربوط به قرعه‌کشی ایرانسل در ۴ روز شد.

در نهایت و پس از پایان کمپین بنا بر اعلام آژانس مگنت تجربۀ این همکاری برای ایرانسل باعث رشد ۲۵ درصدی نصب روزانه اپلیکیشن «ایرانسل من» شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک