پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تاکسی اینترنتی لیفت روی سنجش و هدفمندی تبلیغات داخل پلتفرمش کار می‌کند

شقایق پرورش شقایق پرورش
21 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تاکسی اینترنتی لیفت روی سنجش و هدفمندی تبلیغات داخل پلتفرمش کار می‌کند

لیفت، پلتفرم تبلیغاتی خود را ارتقا داده تا تبلیغ‌کنندگان دید بهتری از این داشته باشند که تبلیغاتشان در لیفت چه تأثیری روی رفتار مشتریان دارد. حالا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند دقیق‌تر ببینند که چند نفر بعد از دیدن تبلیغ به فروشگاه می‌روند، خرید می‌کنند یا اپلیکیشن را دانلود می‌کنند. همچنین، لیفت به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مخاطبان خاص خود را هدف قرار دهند. این تغییرات به لیفت کمک می‌کند تا یک پلتفرم تبلیغاتی جذاب‌تر برای کسب‌وکارها باشد.

این هفته، شرکت اشتراک‌سواری لیفت قابلیت‌های اندازه‌گیری و هدف‌گذاری قابل توجهی به پلتفرم تبلیغاتی خود، Lyft Media، اضافه کرده است. با همکاری شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری تبلیغات، تبلیغ‌کنندگان در Lyft Media می‌توانند ارتباط بین نمایش تبلیغات در حین استفاده از خدمات این شرکت و نتایجی مانند بازدید از فروشگاه‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای را پیگیری کنند.

در طول دو سال گذشته، لیفت پلتفرم تبلیغاتی خود را توسعه داده تا تمام جنبه‌های تجربه مشتری را پوشش دهد. تبلیغات را می‌توان در اپلیکیشن لیفت، تبلت‌های داخل خودرو در حین سفر با لفت و از طریق تبلیغات محیطی روی دوچرخه‌ها و ایستگاه‌های دوچرخه در شبکه اشتراک دوچرخه لفت نمایش داد.

همکاری‌های جدید در راستای سنجش کمپین‌ها

سه همکاری جدید لیفت در این حوزه به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نتایج کمپین‌های Lyft Media را اندازه‌گیری کنند:

  • Foursquare: تبلیغ‌کنندگان حضوری اکنون می‌توانند از اندازه‌گیری مبتنی بر مکان که توسط Foursquare Attribution ارائه می‌شود استفاده کنند تا به طور مستقیم نمایش تبلیغات را به بازدیدهای درون‌فروشگاهی مرتبط کنند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا افزایش ترافیک پیاده را تعیین کنند.
  • NCS: همکاری جدید با NCS به تبلیغ‌کنندگان کالاهای مصرفی بسته‌بندی‌شده (CPG) اجازه می‌دهد تا با تجزیه و تحلیل نرخ خرید، نفوذ و تبدیل مشتریان فعلی و جدید، افزایش فروش در فروشگاه‌ها و آنلاین را درک کنند.
  • Kochava: لیفت اکنون می‌تواند با استفاده از Kochava for Publishers، نسبت‌دهی بلادرنگ از کمپین‌های خود به نتایج دیجیتال ارائه دهد. این نتایج شامل نصب اپلیکیشن موبایل و رویدادهای پس از نصب مانند خریدهای درون‌برنامه‌ای، ثبت‌نام در برنامه وفاداری و تبدیل‌های وب‌سایت می‌شود.

Lyft Media همچنین با LiveRamp همکاری کرده است تا قابلیت‌های هدف‌گذاری خود را افزایش دهد. پیش از این، تبلیغ‌کنندگان Lyft Media می‌توانستند مشتریان لیفت را بر اساس مقصد، روش پرداخت و سبک زندگی به بخش‌های مختلف تقسیم کنند. اکنون، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با استفاده از فناوری هویت محرمانه LiveRamp، داده‌های مشتری خود را وارد کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
شقایق پرورش
شقایق پرورش
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی