سنجاب
اخبار برندینگ تبلیغات

یک برند تازه تاسیس مواد شوینده (آلینوس) لوئیس فیگو را به ایران آورد

الهه صالحی الهه صالحی
29 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک برند تازه تاسیس مواد شوینده (آلینوس) لوئیس فیگو را به ایران آورد

آژانس ایران نوین در صفحه اینستاگرام خود تأکید کرده است که حضور لوئیس فیگو در ایران به عنوان سفیر برند آلینوس، بخشی از یک استراتژی ویژه برای معرفی این برند تازه‌تأسیس به بازار است. این همکاری غیرمنتظره توجه زیادی را به خود جلب کرده و نشان‌دهنده تمایل برندهای نوظهور به استفاده از چهره‌های بین‌المللی برای ورود قدرتمند به عرصه مارکتینگ است.

به گزارش دی‌ام برد، در روزهای گذشته آژانس تبلیغاتی ایران نوین تصویری از لوئیس فیگو بازیکن برجسته و پیشکسوت فوتبال منتشر کرد که به نوعی نوید همکاری این فوتبالیست به عنوان سفیر یک برند را می‌داد.

در روزی که گذشت آژانس تبلیغاتی ایران نوین ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌داد لوئیس فیگو به عنوان سفیر برند آلینوس به ایران آمده است و ایران نوین این همکاری را ترتیب داده است. برند آلینوس که در زمینه مواد شوینده و سلولوزی فعالیت دارد، آنقدر تازه کار خود را آغاز کرده است که تقریبا محصولات این برند هنوز در هیچ فروشگاهی عرضه نمی‌شود و جست‌وجویی ساده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که از فعالیت اکانت این برند در اینستاگرام تنها یک هفته می‌گذرد اما در یک اقدام عجیب آلینوس تصمیم گرفته‌ است تا اولین قدم‌های خود را در حوزه مارکتینگ و برندینگ با آوردن لوئیس فیگو به ایران بردارد.

این برند شعار «پاکیزگی در حد لالیگا» را برای خود انتخاب کرده است. با این حال، برخی از متخصصان و فعالان این حوزه، این شعار را غیرمعمول می‌دانند. اکنون باید دید که آیا چنین شعاری می‌تواند در بلندمدت به عنوان یک پیام پایدار و ماندگار برای این برند باقی بماند یا خیر.

این سومین سفر لوئیس فیگو به ایران است. او نخستین بار در سال ۱۳۹۴ برای شرکت در یک بازی دوستانه میان ستارگان فوتبال جهان و ایران به کشور ما آمد. بار دوم نیز در ویژه‌برنامه نود به دعوت عادل فردوسی‌پور، برای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد. روز گذشته، فیگو در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که برای سومین بار به ایران سفر کرده است. او در این استوری توضیح داد که هدف از این سفر، موضوعات مرتبط با کسب‌وکار است و ارتباطی با فعالیت‌های ورزشی ندارد.

در نهایت اینکه باید صبر کرد و دید که نتایج این تصمیم پرهزینه برای یک برند تازه متولد مانند آلینوس چه خواهد بود.

افراک
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

محمدوحید رفیعی نژاد
محمدوحید رفیعی نژاد

این برند مال هلدینگ پاندا میهن هست که تو صنایع غذایی شناخته شده است.
خانواده پایداری

افراک