پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سرویس پخش زنده اختصاصی آپارات به نام لایو پلاس راه‌اندازی شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
13 بهمن 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرویس پخش زنده اختصاصی آپارات به نام لایو پلاس راه‌اندازی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارات خبر از راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام لایو پلاس داد. به گفته آپارات همه کسب‌وکارها و برندها می‌توانند علاوه بر پخش انحصاری برنامه زنده روی دامنه دلخواهشان از لوگوی اختصاصی برند خودشان هم روی پخش زنده استفاده کنند. سرویس لایو پلاس آپارات در قالب دو بسته پایه و حرفه‌ای ارائه می‌شود و محدودیتی در تعداد بیننده ندارد.

همچنین لایو پلاس آپارات امکان شخصی سازی در ظاهر و شکل لایو هم برای برندها امکان‌پذیر کرده است. آپارات اعلام می‌کند که این خدمت با بهره‌جویی از امکاناتی متناسب با نیازهای کاربران، روزانه پذیرای صدها پخش زنده با موضوعات مختلف از جمله انواع گیم استریم‌ و وبینار است.

پیش‌تر وبسایت آپارات قابلیت برگزار کردن رویداد لایو را در اختیار کسب و کارها و افراد داده بود و سرویس جدید قرار است ویژگی‌های جدیدی برای کاربران ایجاد کند. از مهم‌ترین کاربردهای لایوپلاس می‌توان به فروش رویداد روی وب سایت خود کسب‌وکار، برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند کلاس‌های کنکور یا رویدادهای فرهنگی و هنری اشاره کرد. سرویس پایه لایو آپارات همچنان رایگان است.

سرویس پخش زنده اختصاصی آپارات به نام لایو پلاس راه‌اندازی شد 1

جالب است بدانید که در طرح پایه قابلیت‌هایی همچون امکان محدودسازی تماشای پخش زنده فقط از طریق دامنه‌های دلخواه، امکان حذف نمایش گزینه‌های تمام صفحه، تصویر در تصویر و لینک به آپارات از روی Player، امکان حذف نمایش تعداد بیننده همزمان و تعداد بازدید کل از روی کانال و تاخیر حداقلی پخش زنده (۵ ثانیه) خواهد داشت.

در طرح حرفه‌ای نیز علاوه بر این امکانات، امکان استفاده از سرویس پخش زنده بدون لوگوی آپارات (White Label)، امکان شخصی ‌سازی Player (درج لوگوی دلخواه و تغییر رنگ) و پشتیبانی اختصاصی نیز اضافه شده است.

بخوانید  افزودن نوار اعلانات، امکان جدید سرچ کنسول گوگل

از امکانات لایو پلاس آپارات می‌توان به امکان بحث و تبادل نظر بر روی پخش زنده، امکان فروش بلیت برای شرکت در پخش زنده و رایگان بودن اشاره کرد. همچنین در صفحه‌ی پخش زنده تعداد بینندگان همزمان و تعداد بینندگان کل نشان داده می‌شود. علاوه بر آن، پس از پایان پخش زنده جزییات دقیق‌تری از آمار بازدیدها به کاربران می‌دهد. آپارات برای اجرای رویدادهای پخش زنده با استودیو ایده‌پردازان همکاری می‌کند.

برای راهنما استفاده از سرویس پخش زنده به اینجا مراجعه کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک