پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان اتصال گوگل آنالیتیکس ۴ به سرچ کنسول فراهم شد!

زهرا محبی زهرا محبی
27 آذر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
امکان اتصال گوگل آنالیتیکس ۴ به سرچ کنسول فراهم شد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حالی که گوگل آنالیتیکس 4 دارد یاد و خاطره گوگل آنالیتیکس یونیورسال را محو و محو‌تر می‌کند، گوگل قابلیت جدیدی را برای گوگل آنالیتیکس 4 به اطلاع کابران می‌رساند. از این پس ایجاد پیوند میان دو ابزار «گوگل آنالیتیکس 4» و «گوگل سرچ کنسول» برای کاربران امکان‌پذیر است.

روز چهارشنبه گوگل از طریق حساب توییترش به کاربران اعلام کرد که از این پس می‌توانند ویژگی‌ها و آپشن‌های گوگل آنالیتیکس 4 را به گوگل سرچ کنسول لینک کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که در نسخه قدیمی گوگل آنالیتیکس یعنی یونیورسال، این قابلیت برای سال‌ها در دسترس کاربران بود. اما در گوگل آنالیتیکس 4 از همین هفته امکان استفاده از این قابلیت برای کاربران فراهم شده است.

امکان لینک شدن گوگل آنالیتیکس 4 و گوگل سرچ کنسول دست کاربران را در تجزیه و تحلیل ترافیک داده باز می‌گذارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد که به صورت مستقیم داده‌های سرچ را با آمار و ارقام سایت مقایسه کنند. چنین توانایی‌ای دید بازتر و بهتری از سفر مشتری به شما خواهد داد و شناسایی عوامل وابسته را برای شما تسهیل خواهد کرد.

بخوانید  تحلیل شبکه‌های اجتماعی علی بابا!

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک