پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پایان کار لینکدین در چین به دلیل سخت‌گیری‌های دولت!

زهرا محبی زهرا محبی
24 مهر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پایان کار لینکدین در چین به دلیل سخت‌گیری‌های دولت!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت به عنوان شرکت مادر لینکدین اعلام کرد تا پایان سال جاری میلادی، نسخه چینی لینکدین در این کشور غیرفعال خواهد شد! به گفته مایکروسافت، محدودیت‌ها و الزامات پرچالش نهادهای رگولاتوری در کشور چین فضای کار را برای لینکدین نابسامان کرده است و رعایت این محدودیت‌ها دیگر برای مایکروسافت ممکن نیست.

لینکدین اظهار داشت که تا پیش از این همه محدودیت‌های و فشارهای اعمال‌شده توسط چین رعایت و در نظر گرفته شده است، اما با وجود چالش‌هایی که روزبه‌روز در منطقه افزایش می‌یابند، تصمیم گرفته شد که نسخه چینی لینکدین غیرفعال و خارج از دسترس شود.

البته در پست وبلاگی که مایکروسافت منتشر کرده است توضیحات مفصلی وجود دارد که حاکی از راه‌اندازی یک اپلیکیشن مستقل و جدید تنها برای کشور چین است. این اپ با نام InJobs تنها بر مسیر کاری و شغل‌یابی تمرکز خواهد داشت و قسمت فید اجتماعی و انتشار محتوا را شامل نخواهد بود. چین پیش از این اپ‌های توییتر، کلاب‌هاوس، سیگنال و فیسبوک را ممنوع کرده است و لینکدین آخرین شبکه اجتماعی آمریکایی در این کشور بود که از سال میلادی جدید به جمع دیگر برنامه‌ها خواهد پیوست.

بخوانید  لینکدین ابزار و امکانات جدیدی را به صفحه شرکت‌ها اضافه می‌کند

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک