پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جدیدترین تغییرات در لینکدین: اضافه شدن تگ برند پارتنرشیپ و تغییر الگوریتم نمایش محتوا

الهه صالحی الهه صالحی
12 شهریور 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جدیدترین تغییرات در لینکدین: اضافه شدن تگ برند پارتنرشیپ و تغییر الگوریتم نمایش محتوا
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لینکدین در حال اضافه کردن تگ Brand Partnership است و از کاربران درخواست می‌کند تا  تگ‌های رسمی پارتنرشیپ را در پست‌هایی اضافه کنند که برای آنها بهایی دریافت کرده‌اند. این قابلیت قرار است از هفته آینده به همه کاربران این پلتفرم ارائه شود. تغییر در الگوریتم نمایش محتوا نیز از تغییرات اخیر این پلتفرم است که به واسطه آن کاربران قرار است بیشتر محتواهایی را در فید خود ببینند که احتمال تعامل بیشتری با آنها دارند.

به گزارش دی‌ام برد، کاربران لینکدین در این به روز رسانی در پست‌های خود یک تغییر وضعیت به گزینه‌های زیر پست‌ها اضافه شده است که صاحب پست می‌تواند با انتخاب آن تگ “Brand Partnership”   را به محتوای خود اضافه کنند. این تگ درست در زیر نام کاربری فرد نمایش داده می شود که البته تاحدی جای نامناسبی است. چرا که ممکن است این تگ با عنوان شغلی فرد اشتباه گرفته شود  در حالی‌که یک تگ برای یک پست مشخص است و عجیب است که لینکدین هنوز جای ویژه‌ای برای این تگ در نظر نگرفته است اما به نظر می‌رسد که این موضوع در آینده اصلاح خواهد شد.

جدیدترین تغییرات در لینکدین: اضافه شدن تگ برند پارتنرشیپ و تغییر الگوریتم نمایش محتوا 1 جدیدترین تغییرات در لینکدین: اضافه شدن تگ برند پارتنرشیپ و تغییر الگوریتم نمایش محتوا 2

با این‌همه به نظر می‌رسد که لینکدین در تلاش است که پابه‌پای سایر پلتفرم‌ها در بخش پارتنرشیپ‌‌های مالی حرکت کردخ و این شفافیت را در پلتفرم خود ایجاد کند. از سوی دیگر لینکدین سعی می‌کند برای کمک به اینفلوئنسرها و تاثیر گذاری آنها، ابزارهای مناسبی را اضافه کند و به نظر می‌رسد اضافه شدن این تگ نیز در راستای بهتر شدن همکاری برندها با اینفلوئنسرهای حوزه خود برای نزدیک شدن به گروه هدف‌شان باشد.

الگوریتم نمایش پست‌ها تغییر می‌کند

البته این تنها تغییری نیست که لینکدین در هفته‌های اخیر ایجاد کرده است. این پلتفرم در حال تغییر الگوریتم‌های خود برای نمایش پست‌ها به افراد است.

ممکن است در هفته‌های گذشته احساس کرده باشید که پست‌های بیشتر و تکراری‌ای را از برخی افراد را در فید لینکدین خود می‌بینید یا نوتیفیکیشن‌های کمتری دریافت می‌کنید؛ این موضوع به دلیل تغییر الگوریتم این شبکه اجتماعی است. درواقع اخیرا لینکدین نحوه توزیع و نمایش پست‌ها را تغییر داده است و محتواهایی را به افراد نشان می‌دهد که بیشتر احتمال دارد به آنها واکنش نشان بدهند.

جدیدترین تغییرات در لینکدین: اضافه شدن تگ برند پارتنرشیپ و تغییر الگوریتم نمایش محتوا 3

پلتفرم لینکدین دراین رابطه توضیح داده که در فید اصلی این شبکه، روزانه داده‌های زیادی تولید می‌شود و این پلتفرم برای بهبود عملکرد و شخصی‌سازی فید بر اساس محتواهایی که کاربر قبلا با آنها تعامل داشته است، الگوریتم توصیه محتوا را اضافه کرده است.

در این الگوریتم فید لینکدین، درواقع پست‌هایی که برای کاربران جالب‌تر است و با علایق‌ آنها همخوانی بیشتری دارد، به کاربر نمایش داده می‌شود و اگر کاربران علاقمند به شخصی‌سازی شدن فید خود هستند باید با هشتگ‌های موضوعات مورد علاقه خود تعامل بیشتری داشته باشند تا از این طریق سیگنال‌های بیشتری درباره علایق خود به این الگوریتم بفرستند؛ با این‌حال برخی ممکن است چندان با سازوکار این الگوریتم موافق نباشند و آن را مانعی برای دیدن محتواهای جدید و متفاوت بدانند اما  البته ممکن است این الگوریتم چندان برای کشف محتواهای جدید در لینکدین کارآمد نباشد اما روی هم رفته تصمیم لینکدین در این‌باره از دید بسیاری از کاربران تصمیم درستی به نظر می‌رسد.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک