پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت استوری از لینکدین حذف می‌شود!

مرجان عبدی مرجان عبدی
10 شهریور 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت استوری از لینکدین حذف می‌شود!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق بیانیه‌ایی که لینکدین داشته است گفته شده قابلیت استوری گذاشتن در این پلتفرم از تاریخ ۳۰ سپتامبر حذف می‌شود.

لینکدین پس از تحقیقاتی که روی عملکرد کاربران خود داشته است متوجه شده که برای کاربران این قابلیت استوری گذاشتن جذابیت و کارایی زیادی ندارد.
در لینکدین که فضای تخصصی و حرفه‌ایی‌تری نسبت به سوشال‌ مدیاهای موجود دیگر دارد، کاربران برای تماشا، ساخت و به اشتراک‌گذاری ویدیوهایی که جنبه تخصصی ندارند، دائمی نیز نیستند و پس از مدتی ناپدید می‌شوند، وقت زیادی صرف نمی‌کنند و عملکرد آنها اینگونه بوده که این قابلیت را اضافی و بلا استفاده می‌پنداشتند.

قابلیت استوری از لینکدین حذف می‌شود! 1

لینکدین برای افراد یا کسب‌وکارهایی که برای تبلیغات بوسیله استوری‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند پیشنهاد داده که از تاریخ حذف استوری، تبلیغات خود را در پست‌ها و فید لینکدین اجرا کنند.

این پلتفرم گفته است که در در کنار حذف این قابلیت در حال تقویت سایر ویژگی‌های ویدیویی لینکدین است و قصد دارد در آینده تجربه‌ایی بهتر و غنی‌تر از استوری و ویدیو را برای کاربر رقم بزند. به کار گیری ترکیبی خلاقیت، و ابزارهای مختلف در ساخت ویدیوها در کل فضای لینکدین هدفی است که این پلتفرم برای خود تعریف کرده است. اضافه شدن استیکرهای خلاقانه، باکس‌های “سوال روز” و مواردی از این قبیل که لینکدین قرار است در آینده به قابلیت‌های ویدیو خود اضافه کند، باعث می‌شود مخاطبان اینگیج بیشتری از حالت قبل داشته باشند و تجربه بهتری برایشان رقم بخورد.

 

منبع: لینکدین

 

بخوانید  آشنایی با طول عمر مشتری یا CLV و ارزش آن برای کسب‌وکارها

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک