پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر از لینکدین حذف می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
7 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر از لینکدین حذف می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین قرار است به زودی پست‌های Native Carousels (پست‌هایی که به‌صورت زنجیره‌ای از عکس‌های پشت هم منتشر می‌شدند و امکان اسکرول کردن آنها وجود داشت)، امکان آپلود ویدیو به عنوان پروفایل و ویژگی اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر و ویدیو را حذف کند.

 

به گزارش دی‌ام برد، لینکدین در هفته‌ای که گذشت بی سروصدا چند ویژگی از جمله Native Carousels Post ، ویدیوهای پروفایل و لینک کردن در تصاویر را را حذف کرد. لینکدین در این رابطه نامه‌ای با توضیح مختصری در باره تغییراتی که به زودی اجرایی می‌شوند، به کاربران ارسال کرده است.

اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر از لینکدین حذف می‌شود 1

لینکدین در این نامه خطاب به کاربران خود گفته است که به لطف بازخورد ارزشمند شما، ما متوجه شدیم که برخی از ابزارهای لینکدین به اشتراک گذاشتن تمام تجربیات شگفت انگیز و تخصص خود با جامعه را تسهیل نمی‌کند. این ابزار‌ها شامل Carousels Posts، ویدیوی پروفایل و امکان قرار دادن لینک‌های قابل کلیک در تصویر یا ویدیوی پست‌های شما خواهد بود و این قابلیت‌ها از ۲۶ ژوئن حذف خواهند شد.

اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر از لینکدین حذف می‌شود 2

با این ‌حال لینکدین اشاره کرده است که پست‌های فعلی کاربران که در آن‌ها از این ابزارها استفاده شده است، همچنان برای آنها نمایش داده خواهند شد.

اضافه کردن لینک‌های قابل کلیک درون تصویر از لینکدین حذف می‌شود 3

به نظر می‌رسد در این بین پست‌های Carousels مهم‌ترین قابلیت از بین این قابلیت‌هایی است که قرار است به زودی حذف شوند؛ چرا که قرار بود این قابلیت در راستای تعامل بیشتر به کاربران کمک کنند.  اما به نظر می‌رسد که کاربران لینکدین آنچنان که باید و شاید از این ویژگی استقبال نکرده‌اند، بنابراین لینکدین از ۲۶ ژوئن ابزار پست‌گذاری به این شکل را حذف خواهد کرد و کاربرانی که می‌خواهند همجنان به شکلی زنجیره وار و قابل اسکرول کردن پستی را منتشر کنند، باید عکس‌ها و اطلاعات خود را به شکل PDF منتشر کنند.

 

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات