پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ویژگی های جدید لینکدین برای شرکت‌ها و برندها

مه‌گل غیوری مه‌گل غیوری
18 فروردین 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ویژگی های جدید لینکدین برای شرکت‌ها و برندها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها در راستای ارتباط بهتر با کارمندان خود ارائه می‌کند. ویژگی های جدید لینکدین این امکان را فراهم می‌کند که کارمندان از جدیدترین مطالب شرکتی که برای آن کار می‌کنند، در اسرع وقت آگاه شده و بتوانند آن‌ها را به اشتراک بگذارند. لینکدین همچنین ابزارهای جدیدی را برای کمک به شرکت‌ها در بهینه‌سازی صفحات خود و مدیریت بهتر منابع انسانی ارائه داده است. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات این موارد می‌پردازیم.

نوتیفیکیشن‌ برای کارمندان از سری ویژگی های جدید لینکدین

ادمین‌های صفحات لینکدین از این پس می‌توانند در مورد اخبار و پست‌های مهم برای کارمندان خود نوتیفیکیشن ارسال کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا کارمندان با مطالب بیشتر درگیر شده و تعامل برقرار کنند و یا ساده‌تر آن مطالب را در شبکه خود در لینکدین به اشتراک بگذارند.
برای اطمینان از این که این ویژگی مذکور برای کارمندان آزارهنده نیست و سوءاستفاده از آن صورت نمی‌پذیرد، لینکدین موانعی مانند محدود کردن ارسال اعلان‌ها به هفته‌ای یک بار را در نظر گرفته است.

یادبود و تجلیل (Kudos and Team Moments)

اگر بتوانیم ویژگی Kudos and Team Moments را به معنی یادبود و تجلیل در نظر گرفته و ترجمه کنیم، باید گفت که لینکدین با استفاده از این ویژگی تلاش کرده است تا امکان تقدیر از کارهای برجسته اعضای سازمان، معرفی افراد کوشا در شرکت، امکان خوشامدگویی به تازه واردین در سازمان، و در نهایت امکان تقدیر از کسانی که سازمان را ترک کرده‌اند را برای اکانت‌های سازمانی فراهم آورد. با استفاده از چنین ابزارهایی مدیران منابع انسانی می‌توانند کارمندان خود را در جهت انجام بهتر وظایف خود تشویق کنند.

بخوانید  33 نکته‌ی کاربردی برای فعالیت در لینکدین

شاخص کامل بودن صفحه از دیگر ویژگی های جدید لینکدین

لینکدین در تلاش است تا تکمیل صفحه را برای مدیران صفحه ساده‌تر کرده و به آن‌ها در بهینه کردن صفحات خود کمک کند. لینکدین با استفاده از یک معیار جدید شخصی که فرصت‌های از دست رفته را شناسایی و ویژگی‌های جدید را به مدیران صفحه گوشزد می‌کند، این کار را انجام خواهد داد.
بر مبنای اعلام لینکدین صفحات مربوط به شرکت‌هایی که اطلاعات کامل خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و همه فیلدهای مربوط به مشخصات که لینکدین از آنها در خواست کرده است را پر کرده‌اند، در هر هفته 30 درصد بازدید بیشتر را خواهند داشت. علاوه بر این با تکمیل کردن قسمت‌های مختلف در صفحه لینکدین شما شانس بیشتری در کسب پیشنهادهای مربوط توسط سیستم خودکار لینکدین خواهید داشت.
در نهایت به نظر می‌رسد لینکدین به عنوان مهمترین شبکه اجتماعی متخصصین در جهان در نظر دارد خدمات خود را هر چه بیشتر در حوزه خدمات کاربردی بخش منابع انسانی برای سازمان‌ها گسترش دهد.

منبع: Impactbnd

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مه‌گل غیوری
مه‌گل غیوری
از کلاس‌های دانشگاه فهمیدم که به بازاریابی علاقه دارم. دنبالش کردم تا رسیدم به دیجیتال مارکتینگ. به دیـ ام برد پیوستم تا هر روز از هم یاد بگیریم.
نظرات

اسمارتک