پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین امکان نمایش طولانی مدت در فید را برای محتواهای باکیفیت فراهم می‌کند

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
17 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لینکدین امکان نمایش طولانی مدت در فید را برای محتواهای باکیفیت فراهم می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

الگوریتم لینکدین در تغییرات جدیدی قصد دارد تا با ایجاد قابلیت «پست‌های پیشنهادی» محتواهای باکیفیت را تا چندین ماه و حتی چندین سال پس از انتشار به افراد خاصی نمایش دهد.

به نقل از Search Engine Journal، لینکدین در تلاش است که پست‌های قدیمی مفید کاربران را با کمک ویژگی جدید «پست‌های پیشنهادی» پروموت کند؛ البته تنها برای برخی کاربران خاص! این شبکه اجتماعی اشاره کرده است که ترجیح می‌دهد به جای نمایش گسترده محتواها، محتواهای باکیفیت را به مخاطبان خاصی نمایش دهد.

لینکدین با این ویژگی جدید که هنوز در حال آماده‌سازی است، این نوید را به کاربران خود داده است که با نمایش یک محتوای مفید تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد از انتشار آن، به تولیدکنندگان محتوا کمک کند که بهتر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند.

یکی از مدیران لینکدین در گفت‌وگو با رسانه‌ها در این‌باره اشاره کرده است: «در حال حاضر، محتوا خیلی سریع در فید خبری می‌آید و زود هم جای خود را به محتواهای دیگری می‌دهد. ما در تلاش‌ایم تا محتواهای باکیفیتی را در این پلتفرم تجمیع کنیم تا کاربران هر زمان که به آن نیاز داشتند، به این محتواها دسترسی داشته باشند.»

این تغییرات نشان می دهد که لینکدین به نوعی قصد دارد که از یک شبکه اجتماعی به یک پلت‌فرم اشتراک‌گذاری محتوای مفید و دانش برای افراد حرفه‌ای تبدیل شود و دوام طولانی مدت محتوای قدیمی از طریق پست‌های پیشنهادی بخش مهمی از این استراتژی به نظر می‌رسد.

در نتیجه مارکترها نیز باید با این تغییر رویکرد لینکدین همسو شده و به جای تولید پست در تعداد بالا، بیشتر روی محتواهای منحصر به‌فرد تمرکز کنند.

هرچند که این قابلیت هنوز به صورت رسمی منتشر نشده اما لینکدین تایید کرده است که این ویژگی روی یک گروه آزمایشی از کاربران درحال تست است.

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک