پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین امکان ارسال پیام را به همه کمپانی پیج‌ها را فعال کرد

مهسا طاهری مهسا طاهری
23 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لینکدین امکان ارسال پیام را به همه کمپانی پیج‌ها را فعال کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لینکدین امکان ارسال پیام برای کمپانی پیج‌ها را برای همه صفحات عرضه کرد. پس از اینکه در ژوئن گذشته این قابلیت را برای برخی از برندها و شرکت‌ها راه‌اندازی کرد، لینکدین تأیید کرد که پیام‌رسانی به صفحات اکانت‌کمپانی‌ها از این هفته برای همه صفحات ارائه می‌شود. همانطور که در این مثال مشاهده می‌کنید:

فعال کردن دکمه پیام برای کمپانی پیج‌ها

فعال کردن دکمه پیام برای کمپانی پیج‌ها

فیچر پیام‌رسانی صفحات کمپانی، یک دکمه «message» را به صفحه‌ی لینکدین، کمپانی پیج شما اضافه می‌کند و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا راحت‌تر با کسب‌و‌کار شما در تماس باشند. پیام‌رسانی کمپانی پیج‌ها، از طریق تنظیمات صندوق پیام شما فعال (یا غیرفعال) می‌شود و به ادمین‌ها این قابلیت را می‌دهد که علاوه بر مشاهده این پیام‌ها در کمپانی‌ پیج این پیام‌ها را در پیج شخصی خود نیز مشاهده کنند. ادمین‌ها همچنین می‌توانند موضوعات مختلف پیام‌ها را مرتب‌سازی و دست‌بندی کنند تا مدیریت آن‌ها را آسان‌تر کند.

همانطور که اشاره شد، لینکدین برای اولین بار سال گذشته امکان ارسال پیام برای کمپانی‌ پیج‌ها را فعال کرد، اما هنوز برای بسیاری از برندها در دسترس نبود. با عرضه جدید این فیچر، علاوه بر گسترش مستقیم پیام‌رسانی درون برنامه‌ای، لینکدین همچنین با پلتفرم‌های مختلف برای تسهیل پیام‌رسانی شرکت از طریق ابزارهای مدیریت اجتماعی همکاری می‌کند.

همانطور که LinkedIn می‌گوید: «ما مفتخریم اعلام کنیم که شش API برای ادغام با سرویس‌های مدیریت پیام Bird CRM، Brandwatch، Hootsuite، Oktopost، Sprinklr و Zoho در نظر گرفته‌ایم. این ادغام قابلیت‌های پیام‌رسانی به ادمین‌هایی که ممکن است در حال حاضر از یکی از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند را می‌دهد. ادمین‌ها اکنون می‌توانند پیام‌های خود را از طریق راه‌حل‌های تخصصی با یکپارچه‌سازی API با یکی از این شرکا مدیریت کنند. با توجه به افزایش استفاده از DM به عنوان یک ابزار ارتباطی، منطقی است که LinkedIn راه‌های بیشتری را برای کاربران فراهم کند تا از طریق پیام خصوصی با فرصت‌های شغلی ارتباط برقرار کنند. 

بخوانید  چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

محمد قاسمی
محمد قاسمی

سلام وقتتون بخیر باشه
من از مخاطبین سایتت شما هستم و سایت فوق العاده ای دارید و از مطالبش همیشه استفاده میکنم
من توی زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و چندتا مقاله کامل نوشتم و بررسی کردم شما این مقالات رو در سایت منتشر نکردید
عنوان مقالات به شرح زیر هستش :
((سئو محصول | نیچ مارکتینگ چیست | سئو محتوا چیست؟ ))

این محتوا ها کاملا یونیک هستند و بدون استفاده از ai نوشته شدند ، من دوست داشتم این مطالب داخل سایت شما با اسم من منتشر بشه ، اگه امکان پذیر هست بفرمایید تا مطالب رو ارسال کنم

    مرجان عبدی
    مرجان عبدی

    سلام لطف کنید در تلگرام به اکانت ادمین دی‌ام برد پیام دهید

اسمارتک