پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان جدید لینکدین برای متخصصان حوزه توسعه محصول

زهرا محبی زهرا محبی
21 خرداد 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
امکان جدید لینکدین برای متخصصان حوزه توسعه محصول
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لینکدین قصد دارد یک نمایه جدید را برای کاربران خود اضافه کند تا آن‌ها بتوانند به شکل بهتری روی برند شخصی خود کار کنند؛ این نمایه جدید همه محصولات یا پروژه‌هایی را در برمی‌گیرد که شخص به هنگام کار کردن در یک سازمان، روی آن‌ها و بهبودشان کار کرده است. این ویژگی فعلا برای محصولات در حال توسعه است و بیشتر به کار متخصصان در حوزه توسعه محصول می‌آید.

لینکدین

به‌زودی کاربران لینکدین می‌توانند (طبق عکس بالا) محصولاتی که روی توسعه آن‌ها کار کرده‌اند را در بخش Experience در پروفایل خود اضافه کنند تا تخصص خود را به شکل بهتری به نمایش درآوردند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بخش «محصولات» یا همان Products به صفحه تجربیات شما در پروفایل اضافه می‌شود و شما امکان لینک دادن به شرکت مربوطه را نیز خواهید داشت. برای افزودن یک محصول در پروفایل خود، تنها کافی است آن را ابتدائا در صفحه شرکت خود فهرست کنید.

لینکدین تاکید کرده است که امکان ارائه تخصص‌های افراد در پروفایل‌شان از اهمیت زیادی برای آن‌ها برخوردار است چرا که این موارد، می‌توانند یک عنصر برندینگ قوی برای فرد محسوب شوند. به همین دلیل، باید منتظر ویژگی‌های مشابه بیشتری در برنامه لینکدین باشیم.

بازار خدمات: امکان جدید لینکدین برای فریلنسرها

بخوانید  امکان زمان‌بندی پست‌گذاری در لینکدین فراهم شد
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک