پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین ابزار و امکانات جدیدی را به صفحه شرکت‌ها اضافه می‌کند

تارخ ترهنده تارخ ترهنده
14 اسفند 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لینکدین ابزار و امکانات جدیدی را به صفحه شرکت‌ها اضافه می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شبکه اجتماعی لینکدین برای ایجاد امکان رشد ارگانیک و برقراری بهتر ارتباط با فعالان و همکاران در هر حوزه امکانات جدیدی را اضافه می‌کند. یک دسته از امکانات و ابزار جدید این شبکه با صفحه شرکت‌ها (My Company) ارتباط دارد و با استفاده از این قابلیت‌ها، شما می‌توانید دسترسی بسیار سریع به محتواهای پیشنهادی مرتبط با حوزه کاری شرکت‌تان داشته باشید.

همان‌طور که اشاره شد، امکانات و ابزار جدیدی به قسمت My Company لینکدین اضافه می‌شود. یکی از این ابزار Recommend نام دارد که در تولید محتوای یونیک و البته ارگانیک به شما کمک به‌سزایی خواهد کرد. ابزار بعدی Content Suggestions نام دارد که مرتبط‌ترین و بهترین محتواها (پست‌ها) را برای شما لیست می‌کند و شما نیز می‌توانید به انتخاب خود هر تعداد از محتواها را در صفحه خود به‌اشتراک بگذارید.

جدای از قابلیت‌های ذکرشده، در جدیدترین به‌روز رسانی این شبکه با توسعه برنامه LinkedIn’s Elevate روبه‌رو هستیم. این برنامه در بررسی و آنالیز داده‌ها و اطلاعات مختلف در بخش‌های مختلف شرکت‌تان می‌تواند به شما کمک ویژه‌ای بکند. هم‌اکنون Elevate به برنامه «حمایت از کارمند» (employee advocacy program) اضافه شده که برای مثال به شما نشان می‌دهد که تا چه حد از صفحه و محتواهای کارمندان شرکت‌تان بازدید می‌شود.

به‌طور کلی، جدیدترین به‌روز رسانی لینکدین و ابزاری که به این شبکه اضافه شده‌اند، به شما کمک می‌کنند که بهتر از قبل برای خودتان یا شرکت‌تان برندسازی کنید و بیشتر و بهتر از همیشه با مخاطب هدف‌تان در ارتباط باشید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ همراه رسانه دی ام برد باشید.

بخوانید  هفته‌نامه دی‌ام برد(13تا 19دی)
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تارخ ترهنده
تارخ ترهنده
یک نویسنده و گیمر افسارگسیخته. عاشق نوشتن و خلق کردن.
نظرات

اسمارتک