پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین برای محتوای تولید شده با هوش‌مصنوعی، برچسب اضافه می‌کند

مهسا بهادری مهسا بهادری
3 خرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
لینکدین برای محتوای تولید شده با هوش‌مصنوعی، برچسب اضافه می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لینکدین قصد دارد تا در جدید‌ترین به‌روزرسانی خود برای شناسایی عکس‌های تولید شده به واسطه هوش مصنوعی از برچسب‌‌ C2PA استفاده کند.

به گزارش socialmediatoday، قرار است تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی که در لینکدین منتشر می‌شوند، با یک برچسب کوچک C2PA در سمت راست‌ بالای تصویر علامت‌گذاری شوند. کاربران با کلیک روی این برچسب، می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد جزییات تصویر موردنظر به‌دست‌آورند.

C2PA یکی از چندین سازمانی است که برای ایجاد استانداردهای صنعتی و برای محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. این سازمان واترمارک‌های دیجیتالی دارد که به راحتی نمی‌توان آن‌ها را از تصاویر و ویدئوها حذف کرد. مایکروسافت به عنوان شرکت مادر لینکدین به همراه Google ،Adobe و OpenAI استانداردهای لازم C2PA را ثبت کرده است.

یکی از دلایل استفاده از برچسب C2PA این است که عده‌ای از قابلیت هوش مصنوعی سوءاستفاده می‌کنند، به همین دلیل هم تشخیص خودکار و فوری این ماجرا که محتوای تولید شده تا چه میزان صحت دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر اکثر پلتفرم‌های اجتماعی برای جلوگیری از انتشار محتوای جعلی از این برچسب‌ استفاده می‌کنند تا نمایش محتواهای غیر واقعی را محدود سازند.

لینکدین برای محتوای تولید شده با هوش‌مصنوعی، برچسب اضافه می‌کند 1

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات