پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش ۱۱ درصدی فروش

مهسا بهادری مهسا بهادری
16 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش ۱۱ درصدی فروش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپین «هزاروچهارصدوسین» لیموهاست با هدف ترغیب مشتریان به افزایش تعامل از ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع شد و به مدت یک ماه ادامه داشت. شرکت‌کنندگان در این کمپین با اشتراک‌گذاری لینک دعوت برای هر عضویت جدید از طریق لینک خود، ۵۰ هزار تومان شارژ پنل دریافت می‌کردند و این مبلغ تا سقف ۵۰۰ هزار تومان قابل افزایش بود. 

در کمپین هزاروچهارصدوسین از استراتژی «Member get Member» برای افزایش اعضای باشگاه مشتریان استفاده شد و همزمان با راه‌اندازی کمپین ریفرال، امکانات باشگاه مشتریان نیز معرفی شد. 

برای تسهیل اشتراک‌گذاری لینک دعوت (لینک ریفرال) و تشویق به تعامل بیشتر، از User Generated Content استفاده شد و با ترکیب این دو استراتژی کارت‌های شخصی‌سازی شده‌ای به کاربران ارائه شد تا آن‌ها بتوانند علاوه بر دعوت از دوستانشان، بخشی از شخصیت خود را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارند. 

گزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش ۱۱ درصدی فروش 1

گیمیفیکیشن تاریخی از دوره قاجار

در بخش گیمیفیکیشن کمپین شامل یک پرسشنامه با چاشنی طنز بود که به شرکت‌کنندگان کمک می‌کرد تا رفتار آنلاین خود را بهتر بشناسند. این بخش با استفاده از کلمه «سین» به عنوان کلیدواژه مشترک بین فضای آنلاین و عید نوروز، شرکت‌کنندگان را به دو گروه «سین‌بده» و «سین‌نده» تقسیم می‌کرد. 

کمپین با الهام از لحن دوره تاریخی قاجار، ساختار دیوانی و دستگاه حکومتی آن زمان توسعه داده شد. در آن دوره، به هر فرد بنابر شغل او لقبی اختصاصی داده می‌شد، که این ویژگی امکان خلق لقب‌های خلاقانه‌ای مانند سین‌الدوله، سین‌سالار، امین‌السین و دیگران را فراهم کرد. 

در هر کارت با متنی کوتاه، دلیل دریافت لقب همراه با کاریکاتوری از صاحب لقب در اختیار کاربر قرار داده شد. آن‌ها می‌توانستند کارت‌های خود را که با تصاویر و نثر دوره قاجاری طراحی شده بودند، در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین یا اینستاگرام به همراه لینک دعوت منتشر کنند.

گزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش ۱۱ درصدی فروش 2

افزایش ۱۱ درصدی میزان فروش

لیموهاست گزارش می‌کند در مدت یک ماهه اجرای این کمپین، عضویت در لیمو کلاب پنج برابر شد و فروش ۱۱ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشت. تخفیف‌های ۲۰ درصدی بر روی تمام پلن‌های هاست و ۳۰ درصدی بر روی پلن‌های یک‌ساله هم از دیگر موارد بود. 

به گزارش تیم روابط‌عمومی لیموهاست، در پایان با وجود نتایج مثبت، متقاعد کردن مخاطبان برای تولید و انتشار محتوای تولیدی توسط کاربران (UGC) دشوارتر از آنچه انتظار می‌رفت بود. این تجربه نشان داد که طراحی کمپین‌هایی که بر این استراتژی متکی هستند، پیچیده‌تر شده و برای جذب و همراهی کاربران در این نوع کمپین‌ها، به خلاقیت و نوآوری بیشتری نیاز است.

گزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش ۱۱ درصدی فروش 3

نتایج برگزاری کمپین

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات