پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تبلیغات کلیکی LG در سایت‌های ایرانی با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
25 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغات کلیکی LG در سایت‌های ایرانی با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلیغات بنری برند LG در وبسایت‌های ایرانی، آن هم با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی جالب توجه است. LG از این کار چه هدفی دارد؟

چند وقتی است در بعضی از وبسایت‌های داخلی تبلیغات محصولات شرکت LG به چشم می‌خورد. این درحالی است که واردات لوازم خانگی از سال ۹۷ با ممنوعیت مواجه است. تبلیغات برند LG در ایران آن هم باوجود ممنوعیت واردات محصولات آن جالب توجه است. (نمونه‌ای از این بنرهای تبلیغاتی در زیر آمده)

تبلیغات کلیکی LG در سایت‌های ایرانی با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی 1

نمونه‌ای از بنر تبلیغی در وبسایت‌ها

 

فعالان بازار لوازم خانگی ایران سهم کالای قاچاق را قابل توجه می‌دانند. احتمالا LG با این کار قصد تحریک تقاضای مشتریان داخل ایران برای خرید محصولاتش (حتی بصورت قاچاق) را دارد. چرا که در هر صورت این اتفاق موجب افزایش فروش برای این برند می‌شود.

سناریو دوم این است که احتمالا LG نمی‌خواهد با وجود ممنوعیت واردات محصولاتش به ایران از خاطر مشتریان ایرانی‌اش برود. در نتیجه سعی دارد با وجود ممنوعیت‌ واردات به تبلیغات خود ادامه دهد. این کار باعث می‌شود که اگر روزی ممنوعیت واردات لوازم خانگی به ایران برداشته شود، مشتریان بازار ایران همچنان LG را به عنوان یکی از اصلی‌ترین برندهای لوازم خانگی به خاطر بیاورند.

تصویر زیر، نمونه‌ای از صفحه‌ایست که تبلیغات بنری یا کلیکی LG به آن هدایت می‌شود. صفحات توضیحات محصولات این برند در بخش فارسی‌زبان سایت LG کره که نه نوعی صرفا کاتالوگ محصولات است.

تبلیغات LG

گفتنی است، LG شرکت صنایع الکترونیکی چندملیتی کره‌ای است که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی شناخته می‌شود. این شرکت در تاریخ یک اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس شد و در ۱۵ نوامبر ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام‌آور آغاز صنعت در کره شناخته شد.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات