پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

 لگو بوسیله فناوری AR در فروشگاه‌های خود مسابقه برف‌بازی راه انداخت

الهه صالحی الهه صالحی
4 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 لگو بوسیله فناوری AR در فروشگاه‌های خود مسابقه برف‌بازی راه انداخت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 برند لگو در راستای کمپین «بازی، قدرت خارق‌العاده شماست» در تعطیلات پیش‌رو در نمایندگی‌های خود در شهرهای نیویورک و لندن با استفاده از واقعیت مجازی یک مسابقه پرتاب گوله برفی اجرا کرد.

به گزارش MarketingDive، لگو این مسابقات را که از آنها با نام Snow Throw یاد کرده است، در ویترین فروشگاه‌های نمایندگی لگو در نیویورک و لندن اجرا کرده که تلاش کند تا خریداران را به چالش بکشد که گوله ‌برفی‌های دیجیتال را به یکدیگر پرتاب کنند؛ یک تابلو در هر فروشگاه به صورت زنده امتیازات را پخش کرده و رکورد شرکت‌کنندگان را ثبت می‌کند تا نشان بدهد نیویورکرها برنده این بازی‌ خواهند شد یا لندنی‌ها؟

ناتالی استولوویچ، مدیر خرده فروشی برند لگو در گفت‌وگو با رسانه‌ها در این‌باره گفته: «ما قصد داشتیم برای کمپین تعطیلات امسال، نشان دهیم که چگونه می‌توان تجربه لگو بازی را در کنار خانواده، شگفت‌انگیزتر کرد و چه راهی بهتر از اینکه یک خرید خانوادگی را به فرصتی برای انجام این کار تبدیل کنیم؟»

مسابقات Snow Throw در تعطیلات در فروشگاه لگوز فیفث اونیو Lego’s 5th Avenue store در نیویورک و Leicester Square لندن در طول تعطیلات در دسترس افراد است و به خریداران حضوری این امکان را می‌دهد که در این بازی شرکت کنند.

بسیاری از برندها در طول سالی که گذشت تلاش کردند که از فناوری‌های تازه برای بازاریابی فصلی خود استفاده کنند تا جوان‌ترها را جذب کرده و آنها را به خریداران همیشگی برند خود تبدیل کنند.

نکته جالب این است که پس از همه‌گیری کرونا که خرید‌های حضوری محدود شده بود، چندین برند مانند لگو در این فصل همچنان تجربه خرید حضوری را در اولویت قرار داده‌اند تا تعاملات و خرید آنلاین مخاطبان را به سمت خرید حضوری در فضای واقعی سوق دهند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات