پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ارسال پیامک به صورت Location Based و ارسال زنده به پنل پیامکی مدیانا افزوده شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ارسال پیامک به صورت Location Based و ارسال زنده به پنل پیامکی مدیانا افزوده شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیانا از امکان جدید ارسال پیامک زنده در پنل پیامکی خود خبر داد. 

با قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل LBS، می‌توان به دارندگان سیم‌کارت همراه اول که در یک محل جغرافیایی خاص حضور دارند یا در‌حال تردد هستند، بدون تاخیر زمانی و در لحظه پیامک ارسال کرد. در سرویس ارسال پیامک LBS با ارسال پیام‌های جغرافیایی هدفمند به مشتریان بر اساس مکان فعلی آنها و در لحظه، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه شخصی به‌موقع و مرتبط‌تری را به مشتریان ارائه دهند و در محیط‌های پرجمعیتی مانند فرودگاه، نمایشگاه و… تبلیغات کنند. این امکان تا پیش از این برای مشترکین ایرانسل آن هم با تاخیر وجود داشت.

روابط عمومی مدیانا، پلتفرم یکپارچه ارتباط با مشتری، در این باره توضیح داد که: «ارسال پیامک یکی از کانال‌‎های مهم ارتباط و تبلیغات در عصر حاضر است. برای بهبود اثربخشی پیامک تبلیغاتی باید مخاطبان نهایی به صورت دقیق مشخص شوند؛ بازاریابی پیامکی مبتنی بر مکان روشی نوآورانه و موثر برای کسب و کارهاست که به دستیابی مشتریان و خلق تجربه شخصی برای آن‌ها کمک می‌کند.»

مدیانا در طی یک دهه فعالیت خود در حوزه بازاریابی پیامکی انواع روش‌های تبلیغات مبتنی بر مکان بر اساس شهر و استان، نقشه، کدپستی و BTS را ارائه داده است و به تازگی سرویس ارسال پیامک زنده را به پنل پیامکی خود افزوده است. 

برای اطلاع از نحوه دریافت سرویس ارسال پیامک LBS و تبلیغات مکان محور به سایت mediana.ir مراجعه کنید. 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک