پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان ضبط و بازپخش محتوای صوتی رسما به کلاب هاوس اضافه شد!

زهرا محبی زهرا محبی
18 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان ضبط و بازپخش محتوای صوتی رسما به کلاب هاوس اضافه شد!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق خبری که کلاب هاوس دیروز منتشر کرد، قابلیت جدید ضبط و بازپخش محتوای صوتی روم‌ها هم‌اکنون در این برنامه ممکن است. کاربران برنامه کلاب هاوس در اندروید و iOS با استفاده از قابلیت Replay قادر خواهند بود محتوای صوتی روم‌ها را ضبط کنند و بعدا هم بازپخش آن را بشنوند. در واقع با این قابلیت، حتی در صورت از دست دادن یک روم محتوای آن در دسترس کاربران خواهد بود. قابل توجه است که این ویژگی با وجود دکمه‌های next و back حتی کاربردی‌تر هم شده است و شما می‌توانید با این دکمه‌ها، به سخنران‌های بعدی در یک روم ضبط‌شده اسکیپ کنید.

کلاب هاوس

به گفته کلاب هاوس، مدیران هر روم می‌توانند قابلیت Replay را برای کاربران فعال یا غیرفعال کنند. دسترسی به محتوای روم‌ها تا پیش از این تنها در صورت شرکت کردن در روم به صورت آنلاین ممکن بود و کاربران آفلاین هیچ‌گونه دسترسی بعدی‌ای به گفت‌وگوها نداشتند. حالا با توجه به تغییراتی که کلاب هاوس ایجاد کرده است، میزبانان روم‌ها می‌توانند گفت‌وگو را ضبط کنند و کاربران هم با استفاده از امکان دانلود فایل ضبط‌شده روم، آن را حتی به صورت آفلاین در تلفن خود داشته باشند. کلاب هاوس در تلاش است با این تغییرات، پلتفرم جمعی خود را به یک بستر کاربردی‌تر تبدیل کند و مخاطبان بیشتری را به سمت استفاده از برنامه بکشاند.

یکی دیگر از امکانات خوبی که به همراه این قابلیت جدید به برنامه اضافه شده است، امکان دیدن تعداد شرکت‌کننده‌های یک روم گفت‌وگوست. عدد تعداد شرکت‌کنندگان در روم در قسمت بالای آن نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید از آن برای ارزیابی موفقیت روم استفاده کنید یا آن را به عنوان یک دیتای مفید در دیگر فرآیندها به کار ببرید.

کلاب هاوس

بخوانید  10 نکته کاربردی و تاثیرگذار در موفقیت کمپین‌های بلک فرایدی

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک