پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اولین همایش لست‌سکند و شرکای تجاری برگزار شد

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
3 اسفند 1400
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اولین همایش لست‌سکند و شرکای تجاری برگزار شد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

لست سکند به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های فروش تور در ایران، طی سال‌ها ثابت کرده که تلاش می‌کند هم صدای مشتریان را بشنود، هم صدای شرکای خود. همچنین خودش نقش شفافی برای رساندن پیام این دو به یکدیگر بازی کند تا در انتها هم نفع مالی برای شرکای تجاری داشته باشد و هم خاطرات خوش و ماندگار از سفرها برای مسافران با کمترین مشکل میان آنها.

از این رو، لست سکند تصمیم گرفت برای ارتباط موثرتر و رونمایی از سرویس‌های جدیدش، همایشی با شرکای تجاری خود برگزار کند. در این متن از جزئیات همایش لست سکند گفته‌ایم؛ از آنچه در همایش گذشت تا اهمیت برگزاری این رویداد.

ماجرای همایش لست سکند چه بود؟

لست سکند در صدد این بود که برای برقراری ارتباط بهتر با شرکای تجاری و شنیدن دغدغه‌ها و همچنین معرفی و توضیح خدمات جدید خود به آنها، همایشی ترتیب دهد. به دلیل حضور کرونا در این مدت، در شرایطی که به نظر می‌رسید شرایط بهتر از گذشته است، برنامه‌ریزی همایش انجام شد. نهایتا در 12 بهمن‌ماه 1400 همایش لست سکند و شرکای تجاری در هتل پارسیان اوین از ساعت 19 تا 22 به مدت سه ساعت برگزار شد.

در این همایش، حدود 120 نفر شرکت کننده از 70 آژانس مسافرتی بزرگ، معتبر و مهم در ایران، لست سکند را همراهی کردند و در این همایش حضور داشتند. لست سکند سعی کرده بود تا جای ممکن همایش با کیفیت و منظم برگزار شود و نتایج رضایت‌بخشی از آن حاصل شود.

بخوانید  رفع اختلال در نمایش آمار نصب برنامه‌های بازار

آنچه در همایش لست سکند و شرکای تجاری گذشت

امّا روند به این صورت بود که همایش با سخنرانی و صحبت‌های مدیر عامل لست سکند، آقای کامران عسگری آغاز شد. با توجه به اینکه لست سکند قرار است همه تورهایش به صورت آنلاین هم فروخته شود و علاوه بر امکان خرید تور به صورت تلفنی، امکان خرید تور آنلاین هم روی سایت راه‌اندازی شود، آقای عسگری درباره این امکان جدید لست سکند با شرکای تجاری خود صحبت کردند و توضیحات لازم در این باره را ارائه کردند. امکان فروش تورها به صورت آنلاین قرار است از ابتدای اسفندماه سال جاری در لست سکند آغاز شود.اولین همایش لست‌سکند و شرکای تجاری برگزار شد 1

پس از مدیر عامل لست سکند، آقای رضابیک، مدیر پشتیبانی آژانس‌های مسافرتی در لست سکند در ادامه سخنرانی آقای عسگری، از مسائل فنی فروش تورها به صورت آنلاین گفتند. همچنین به مسائلی پرداختند که لازم است مسئولان و متصدیان آی‌تی آژانس‌های مسافرتی برای فروش تورشان به صورت آنلاین، انجام دهند.

در ادامه، نوبت به پنل پرسش و پاسخ و صحبت از مسائل و دغدغه‌های شرکای تجاری لست سکند رسید. در این بخش هم مسائل مطرح میشد و هم سعی میشد راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که رخ می‌دهد، اندیشیده شود. در نهایت می‌توان گفت در این بخش برای عملکرد موثرتر و بهتر در آینده همفکری صورت گرفت.اولین همایش لست‌سکند و شرکای تجاری برگزار شد 2

در انتهای همایش، لست سکند از قابلیت‌های جدیدش رونمایی کرد و شرکای تجاری خود را در جریان سرویس‌های جدیدش قرار داد. زیرا این سرویس‌ها برای ارتباط بهتر میان آژانس‌های مسافرتی و مشتریان طراحی شده و در نهایت قرار است فروش تورها را بهبود ببخشد. بعد از این قسمت هم ، نوبت به صرف شام رسید و همایش به پایان رسید.

بخوانید  «خرید کارتی» امکانی برای کاربران صرافی بیتمکس و خرید تتر ارزان‌تر

اهمیت برگزاری همایش لست سکند

شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که برگزاری چنین همایش‌هایی چه اهمیتی دارد و مزیت آن چیست؟ پاسخ این است که برگزاری چنین رویدادهایی چند بعد دارد. اول از همه باعث می‌شود دغدغه‌ها و مسائل دو طرف بیان شود و برای آن‌ها راهکارهایی در نظر گرفته شود. لست سکند به عنوان قدیمی ترین پلتفرم حوزه تور ، صحبت ها و نگرانی های مردم در حوزه خرید آنلاین را به خوبی میداند و در نهایت، رسیدن به راه حل، گره‌های کار را می‌گشاید و سبب عملکرد بهتر خواهد شد.

همچنین توضیحات مسائل فنّی و در میان گذاشتن سرویس‌های جدید با شرکای تجاری سبب می‌شود آنها هم با فکر پشت آن آشنا شوند و هم درک بهتری نسبت به مسائل فنی آن داشته باشند. بنابراین، شناخت بهتری از ابزاری که قرار است با آن کار کنند به آنها خواهد داد.

ضمن اینکه گذشت سال‌های کرونا و ضربه‌ای که این بیماری مهلک به جان کم‌رمق کسب‌وکارهای گردشگری زد، همیاری و تلاش بیش از پیش را لازم می‌کند. اهالی این صنعت بیشتر از قبل باید همدل باشند و برای طی کردن مسیر پیشرفت با هم تلاش کنند. لذا، برگزاری چنین همایش‌هایی روحیه همدلی و همکاری را هم تقویت خواهد کرد.

سخن آخر

همانطور که گفته شد، برگزاری چنین همایش‌هایی سبب ارتباط رضایت‌بخش در چرخه کار خواهد شد. بدون شک اگر موانع موجود تا جای ممکن با کمک اعضای آن چرخه، رفع شود و گره‌ها گشوده شود، سریع‌تر خواهد چرخید و افراد بیشتری از منافعش بهره‌مند خواهند شد. نتیجه کارکرد و عملکرد خوب هم، در محصولی که به دست مسافر می‌رسد خودش را نشان می‌دهد که مسافر هم می‌تواند با دردسر کمتری تور مورد نظرش را بخرد و هم سفری با آرامش، اطمینان خاطر و خاطراتی خوش برایش به یادگار می‌گذارد.

بخوانید  اینستاگرام امکان درج ۵ لینک در Bio را فراهم می‌کند

منبع : lastsecond.ir

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک