پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

هوش مصنوعی به لندین اضافه شد

الهه صالحی الهه صالحی
7 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هوش مصنوعی به لندین اضافه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لندین به عنوان ارائه‌دهنده‌ی یکی از ابزارهای دیجیتال مارکترها برای ساخت لندینگ پیج، در جدیدترین به‌ روزرسانی خود هوش مصنوعی را در قالب دستیار تولید محتوای هوشمند ChatGPT به سرویس لندینگ پیج‌ساز خود اضافه کرد.  

چت‌بات هوشمند شرکت OpenAI با نام ChatGPT در اواخر سال ۲۰۲۲ شور و هیجان بسیاری در میان کاربران اینترنت ایجاد کرد حالا به عنوان دستیار هوشمند تولید محتوا به سرویس لندین اضافه شده است.  به کمک این دستیار هوشمند، کاربران لندین می‌توانند در هر یک از ۱۶ بخش مختلفی که برای ساخت و طراحی صفحات فرود در دسترس آنهاست، برای نوشتن محتوای متنی خود از ChatGPT کمک بگیرند. 

اضافه شدن این دستیار هوشمند هیچ تغییری در روند و فلوی ساخت لندینگ پیج‌ در لندین ایجاد نکرده است و کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از دکمه‌ی “محتوای هوشمند” که به ادیتور متن سکشن‌های مختلف سرویس لندین اضافه شده، برای تولید محتوای دلخواه خود از ChatGPT کمک بگیرند. 

کاربران هنگام استفاده از این قابلیت تازه می‌توانند بین دو زبان (فارسی و انگلیسی) و سه لحن متفاوت (رسمی و ادبی، غیررسمی و دوستانه و محاوره) انتخاب کنند و همچنین تعداد کاراکترهای مورد نظر خود را نیز تعیین کنند. به کمک این دستیار هوشمند کاربران لندین می‌توانند هر تعداد باری که می‌خواهند محتواهایی با موضوعات و لحن‌های متفاوت را تولید و استفاده کنند. 

 

 

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات