پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت اتصال به کمپین ریتارگت یکتانت در لندین اضافه شد

زهرا قنبری زهرا قنبری
20 شهریور 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت اتصال به کمپین ریتارگت یکتانت در لندین اضافه شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از مهم‌ترین هدف یک لندینگ پیج در کمپین‌های دیجیتال، نرخ تبدیل کاربران به مشتری است و شاید مهم‌تر از آن بازگرداندن کاربران از دست رفته است. ممکن است شما وقت زیادی برای بهینه‌سازی لندینگ پیج خود گذاشته باشید اما باز هم ممکن است برخی از کاربران عمل مورد نظر شما را انجام ندهند یا اینکه آن‌ها را از دست بدهید. درهمین راستا لندین که یک سرویس برای ساخت و مدیریت لندینگ پیج است با اضافه کردن قابلیت ریتارگت شبکه‌های تبلیغاتی همچون یکتانت به شما این امکان را می‌دهد که کاربران از دست رفته خود را دوباره به دست آورید. با دی‌ام‌برد همراه باشید.

اما ریتارگت یکتانت در لندینگ پیج چگونه کار می‌کند؟

زمانی که یک کاربر وارد لندینگ پیج شما می‌شود، ممکن است در بازدید اول تبدیل به مشتری یا یک کاربر وفادار نشود. یک کوکی در مرورگر کاربر ذخیره می‌شود. این کوکی در پلتفرم یکتانت ذخیره شده و موجب می‌شود که یکتانت بتواند این مشتری را به محض ورود به هر یک از وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌اش شناسایی کند و تبلیغی که شما برای او در نظر گرفتید نمایش دهد. شما با اتصال لندینگ پیج خود در لندین با استفاده از این قابلیت یکتانت می‌توانید مخاطبان از دست رفته خود باز گردانید.
همچنین در پنل کاربری خود در یکتانت می‌توانید آمار مخاطبان ذخیره شده را مشاهده کرده و متناسب با اهداف خود آن‌ها را دسته بندی کنید و برای هر دسته از مخاطبان خود کمپین مناسب در یکتانت اجرا کنید.

چطور میتوانم لندینگ پیج خود در لندین را به قابلیت ریتارگت یکتانت متصل کنم؟

ابتدا در یکتانت باید ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید پس از آن شناسه کاربری به شما در پنل یکتانت تعلق می‌گیرد. هنگامی که شما در لندین می‌خواهید لندینگ پیج خود را بسازید. چهار مرحله برای ساخت لندینگ پیج خود پیش رو دارید
قابلیت اتصال به کمپین ریتارگت یکتانت در لندین اضافه شد 1
در قسمت اتصال می‌توانید لندینگ پیج خود را به سایر سرویس‌هایی همچون : 
  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تک منیجر
  • رایچت
  • یکتانت
متصل کنید.
برای استفاده از کد اسکریپت یکتانت کافیست شناسه یکتانت خود را در باکس زیر وارد کنید تا بصورت اتوماتیک اسکریپت مورد نظر در لندینگ پیج شما قرار بگیرد.
قابلیت اتصال به کمپین ریتارگت یکتانت در لندین اضافه شد 2
هم اکنون می‌توانید لندینگ پیج خود را رایگان در لندین بسازید و در یکتانت یک هفته کمپین ریتارگت خود را رایگان تست کنید.
بخوانید  گزارش یکتانت از تبلیغات آنلاین ایران: «محبوبیت محتوا ورزشی و اخبار در میان مخاطبین»

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک