پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد هیبریدی کارآفرینی چرخش برگزار می‌شود

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
27 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد هیبریدی کارآفرینی چرخش برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین رویداد هیبریدی کارآفرینی چرخش چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ از ساعت شش عصر در محل شرکت علی‌بابا برگزار خواهد شد. در رویداد اول مجید حسینی‌نژاد و محمدرضا فرحی با یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت.

هویت هر اکوسیستم استارتاپی، نوآوری است و برای یک نوآوری هیچ چالشی سهمگین‌تر از ناامیدی و توقف نیست. از روزهایی که حضور در رویدادهای کارآفرینی تبدیل به روتین ما شده بود، سه سالی می‌گذرد. در این رویدادها انتقال تجربه و گفت‌و‌گوی آدم‌ها با یکدیگر به‌نوعی تداوم نوآوری را تضمین می‌کرد.

برای یافتن راه‌حل، جمعی از مدیران عامل استارتاپ‌های کشور دور هم جمع شدیم و اتاق فکری را تشکیل دادیم و به این نتیجه رسیدیم که باید رویدادهای کارآفرینی را در کشور زنده کرد. هدف ما از ایجاد سلسله رویدادهای کارآفرینی چرخش، در مرحله‌ی اول ایجاد هم‌دلی در بین اکوسیستم کارآفرینی استارتاپی ایران، و در مرحله‌ی دوم بازگشت به تولید نوآوری است.

این رویداد ۳ ساعته از دی ۱۴۰۱ هر ماه به میزبانی یکی از استارتاپ‌های ایران برگزار می‌شود. در این رویداد هیبریدی که هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند، علاوه بر شبکه‌سازی، دو نفر از اعضای اکوسیستم به گفت‌و‌گو خواهند پرداخت. این گفتگو برای اولین بار نه به صورت مجری-کارشناس بلکه به صورت یک گپ دوستانه بین دو مدیرعامل انجام می‌شود.

اولین رویداد هیبریدی کارآفرینی چرخش چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ از ساعت شش عصر در محل شرکت علی‌بابا برگزار خواهد شد. در رویداد اول مجید حسینی‌نژاد و محمدرضا فرحی با یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت. جهت ثبت نام در این رویداد به سایت لحظه‌نگار مراجعه کنید.

همه علاقه‌مندان به کارآفرینی و فعالان استارتاپی، به صورت رایگان می‌توانند در این رویدادها شرکت کنند. ضمنا این رویداد به‌صورت هیبریدی برگزار خواهد شد. امکان ثبتنام تا یک روز قبل از رویداد وجود دارد اما به‌دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان حضوری بهتر است زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات