کمپین تبلیغاتی جدید KitKat با الهام از آهنگ معروف گروه کویین
برند کیتکت اخیرا کمپینی خلاقانه با نام Break Better را اکران کرده و تلاش کرده است که در ویدیوی تبلیغاتی آن شعار برند خود یعنی Have Break, Have a KitKat را با سناریویی مرتبط و موزیک نوستالژیک کویین ترکیب کند.
به گزارش دیام برد و به نقل از marketing-beat، تابهحال شده که درست وسط کارتان احساس کنید که به یک استراحت اساسی نیاز دارید؟ کیتکت دقیقا با استفاده از همین موضوع تلاش کرده است تا در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود با یک تیر چند نشان بزند؛ یعنی هم لزوم استراحت به مخاطبان خود یادآوری کند و هم شعار همیشگی برند خود یعنی «استراحت کن و کیتکت بخور؛Have a break, have a kitkat» را با موزیک نوستالژی I Want To Break Free از گروه کویین ترکیب کند و یک ویدیوی تبلیغاتی خلاقانه بسازد.
کمپین «Break Better» توسط آژانس VML برای کیت کت طراحی و ساخته شده، داستان فردی را روایت میکند که پس از خستگی فراوان در یک روز کاری، تلاش میکند برای یک استراحت کوتاه از محل کار خود خارج شود اما یادداشتها، پوشهها و وسایل دفتر که میتوان آنها را استعارهای از دغدغههای ذهنی کاری دانست، او را رها نمیکنند. این کارمند درست آنجایی از این مشغلهها خلاص میشود که بسته کیتکت را باز میکند.
میتوان این کمپین را نمونه بسیار خوبی از یکپارچگی تمامعیار بین پیام کمپین، شعار برند، سناریوی خلاقانه و انتخاب یک موزیک نوستالژیک همراستا با تمام این موارد دانست که در نهایت به یک خروجی درخشان منتهی شده است. البته کیتکت در این کمپین از اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات OOH نیز استفاده کرده است.
تام درو، مدیر ارشد خلاقیت آژانس VML درباره این کمپین به رسانهها گفته است: «یک استراحت خوب بدون فراموش کردن دغدغههای ذهنی ممکن نیست و پیادهکردن این ایده در قالب یک ویدیوی تبلیغاتی و با این شیوه خلاقانه برای ما بسیار جالب و هیجانانگیز بود.»
کریس اودانل، رهبر جهانی کیتکت نستله عنوان کرد: «برند کیت کت، ۸۰ سال است که تلاش کرده بر اهمیت استراحت کوتاه (break) تاکید کند اما ما دنبال راهی بودیم تا بتوانیم با فشارهای موجود بر زندگی جوانان هماهنگ شویم. ما نه تنها میخواهیم از اهمیت استراحتکردن دفاع کنیم بلکه میخواهیم کیفیت آن را در جهان افزایش بدهیم.»