اخبار
پلتفرم کیلید با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران، کمپین محیطی و آنلاین اجرا کرد
کیمیا منصوری
23 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه کیلید، با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران به برند خود، کمپین تبلیغات محیطی و آنلاین خود را در مهر و آبان ۱۴۰۲ اجرا کرد.
به گزارش دیام برد، سامانه هوشمند کیلید، با هدف بهبود اعتبار و اعتماد به برند در بازار املاک، از تاریخ ۲ مهرماه تا ۲۰ آبانماه ۱۴۰۲، اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی کرده است. در قالب این کمپین، ۷۰ سازه بیلبورد در سطح شهر تهران و همچنین تبلیغات تحت وب در ۱۰۰۰ سایت، پیام و ارزشهای برند کیلید را به مخاطبان ارائه دادند.
کیلید، پلتفرمی فعال در حوزه مشاوره و معاملات املاک است و از جمله خدماتی که سامانه کیلید در وبسایت خود به کابران ارائه میدهد میتوان به جستجوی املاک، تخمین قیمت ملک، مشاهده روند قیمتها، اطلاعات محله و امکانات، همکاری با مشاوران املاک و محتوای تحلیلی و آموزشی اشاره کرد.
نظرات
مطالب پیشنهادی
آیا سایپا بعد از ۳۹ سال لوگوی خود را تغییر داده است؟
تحریریه دیامبرد
تردز به زودی به یک پلتفرم مستقل تبدیل میشود
شقایق پرورش