دانا پرداز
اخبار

پلتفرم کیلید با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران، کمپین محیطی و آنلاین اجرا کرد

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
23 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پلتفرم کیلید با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران، کمپین محیطی و آنلاین اجرا کرد

سامانه کیلید، با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران به برند خود، کمپین تبلیغات محیطی و آنلاین خود را در مهر و آبان ۱۴۰۲ اجرا کرد.

به گزارش دی‌ام برد، سامانه هوشمند کیلید، با هدف بهبود اعتبار و اعتماد به برند در بازار املاک، از تاریخ ۲ مهرماه تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲، اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی کرده است. در قالب این کمپین، ۷۰ سازه بیلبورد در سطح شهر تهران و همچنین تبلیغات تحت وب در ۱۰۰۰ سایت، پیام و ارزش‌های برند کیلید را به مخاطبان ارائه دادند.

کیلید، پلتفرمی فعال در حوزه مشاوره و معاملات املاک است و از جمله خدماتی که سامانه کیلید در وبسایت خود به کابران ارائه می‌دهد می‌توان به جستجوی املاک، تخمین قیمت ملک، مشاهده روند قیمت‌ها، اطلاعات محله و امکانات، همکاری با مشاوران املاک و محتوای تحلیلی و آموزشی اشاره کرد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...