اخبار
پلتفرم کیلید با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران، کمپین محیطی و آنلاین اجرا کرد
کیمیا منصوری
23 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه کیلید، با هدف تقویت اعتبار و اعتماد کاربران به برند خود، کمپین تبلیغات محیطی و آنلاین خود را در مهر و آبان ۱۴۰۲ اجرا کرد.
به گزارش دیام برد، سامانه هوشمند کیلید، با هدف بهبود اعتبار و اعتماد به برند در بازار املاک، از تاریخ ۲ مهرماه تا ۲۰ آبانماه ۱۴۰۲، اقدام به اجرای کمپین تبلیغاتی کرده است. در قالب این کمپین، ۷۰ سازه بیلبورد در سطح شهر تهران و همچنین تبلیغات تحت وب در ۱۰۰۰ سایت، پیام و ارزشهای برند کیلید را به مخاطبان ارائه دادند.
کیلید، پلتفرمی فعال در حوزه مشاوره و معاملات املاک است و از جمله خدماتی که سامانه کیلید در وبسایت خود به کابران ارائه میدهد میتوان به جستجوی املاک، تخمین قیمت ملک، مشاهده روند قیمتها، اطلاعات محله و امکانات، همکاری با مشاوران املاک و محتوای تحلیلی و آموزشی اشاره کرد.
نظرات
مطالب پیشنهادی
جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
یاسمن منفرد
ماراتن ۲۹ روزه بلوبانک آغاز شد
تحریریه دیامبرد