پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«قایقی باید ساخت» کمپین حمایتی استارتاپ‌ها از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی به یاد کیان پیرفلک

مرجان عبدی مرجان عبدی
27 آذر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
«قایقی باید ساخت» کمپین حمایتی استارتاپ‌ها از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی به یاد کیان پیرفلک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دیجیاتو، در پی فیلترینگ اینستاگرام و آسیب کسب‌وکارهای کوچک و خانگی، کمپینی از سوی چند استارتاپ به‌منظور حمایت از این کسب‌وکارها راه‌‌اندازی شده است.

الوپیک به همراه مجموعه‌های شاپفا، وندار، ترب و تپسل با راه‌اندازی کمپین حمایتی تحت عنوان «قایقی باید ساخت»، از امروز بسته حمایتی ویژه‌ای را در اختیار کسب‌وکارهای کوچک و خانگی که پیش از این در اینستاگرام حضور داشته‌اند، قرار داده است.

الوپیک در پی راه‌اندازی این کمپین حمایتی، با تأکید بر اینکه یک کسب‌و‌کار پویا به زیرساخت‌های مستحکمی نیاز دارد که از بین نرود، اعلام کرده: «این بسته حمایتی، راهکاری برای حفظ و انسجام کسب‌و‌کارهای کوچک و شامل پیشنهادهایی برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی، درگاه پرداخت، ارسال فوری سفارش‌ها و بازارگاه و تبلیغات آنلاین است.»

همچنین در توضیح اینکه این بسته حمایتی برای کدام کسب‌وکارها مناسب است و کدام یک از آن‌ها امکان استفاده از آن را دارند، چنین آمده است: «همه کسب‌وکارهای کوچک و خانگی که پس از فیلتر‌شدن اینستاگرام، متضرر شده‌ و تنها ویترین و بستر فروش خود را از دست داده‌اند، می‌توانند از این بسته حمایتی برخوردار شوند.»

ازاین‌رو، در این بسته حمایتی تمام ابزارها و ویژگی‌هایی که یک کسب‌وکار برای یک ویترین مستقل نیاز خواهد داشت، با حداکثر تخفیف ارائه خواهد شد. همچنین کاربرانی که قصد دارند از این بسته حمایتی استفاده کنند، می‌توانند آن را آن مطابق با نیازهای خود شخصی‌سازی نمایند.

کمپین «قایقی باید ساخت» در بخش پروموشن به ارائه خدمات مارکتینگی همچون رپورتاژ برای کسب‌وکارها نیز پرداخته است. در این بخش رپورتاژ خبری در رسانه‌های اکوسیستم و مستقل، اس ام اس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ توسط مشارکت‌کنندگان، انتشار بنر اطلاع‌رسانی کمپین در سایت مشارکت‌کنندگان و همچنین انتشار پست اطلاع‌رسانی در اینستاگرام توسط کسب‌و‌کارهای خرد حمایت‌شده نیز ارائه خواهد شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک