در روز اول بلک بیوتی، ۳۳۰ هزار کالا فروش رفت

فهرست مطلب
پلتفرم خانومی در نخستین روز کمپین «بلکبیوتی ۱۴۰۴» فروش ۳۳۰ هزار قطعه کالا را ثبت کرد. در طول دوره ۱۰ روزه این کمپین، ۱۲۰ میلیارد تومان تخفیف برای کاربران در نظر گرفته شده است. موجودی انبار نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته و مرکز پردازش خانومی با ظرفیت آمادهسازی روزانه ۱۲۰ هزار آیتم، سفارشها را بهطور منظم و طبق زمانبندی کاربران ارسال میکند.
به گزارش دیام برد و بر اساس اعلام خانومی، این پلتفرم در نخستین روز کمپین سالانه «بلکبیوتی ۱۴۰۴»، فروش ۳۳۰ هزار قطعه کالا را ثبت کرد. در دوره ۱۰ روزه این کمپین (از ۱ تا ۱۰ آذر)، ۱۲۰ میلیارد تومان تخفیف برای کاربران در نظر گرفته شده است. برای شفافیت درباره تخفیفهای بلکبیوتی، قیمتها بر اساس قیمت مصرفکننده درجشده روی بستهبندی محاسبه میشوند و در فرایند تأمین، اولویت عرضه با محصولاتی است که تاریخ تولید جدیدتری دارند. پیشبینی میشود بیش از یک میلیون قطعه کالا در مدتزمان این کمپین به فروش برسد.
در هفته منتهی به شروع بلکبیوتی، روزانه بیش از ۸۰۰ هزار آیتم کالایی وارد مرکز پردازش شده و موجودی انبار نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. مرکز پردازش خانومی با ظرفیت آمادهسازی روزانه تا ۱۲۰ هزار آیتم، سفارشها را به طور منظم و مطابق زمان تعیینشده توسط کاربران پردازش و ارسال خواهد کرد.

تمرکز کاربران روی پوست و سلامت: آبرسانها پرفروشترین شدند
دادههای روز اول کمپین نشان میدهد که تمرکز اصلی کاربران همچنان بر خرید محصولات پوستی و سلامتمحور است. در این روز، آبرسانها با فاصلهای قابل توجه، پرفروشترین گروه کالایی کمپین شدند و برای اولین بار در سه سال گذشته جای ضدآفتابها را در صدر فروش گرفتند.
پس از آبرسانها، ضدآفتابها و سپس شویندههای پوستی در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتند و این سه گروه کالایی مجموعاً برترین محصولات روز اول بلکبیوتی ۱۴۰۴ را تشکیل دادند.