پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت

مهسا بهادری مهسا بهادری
28 خرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت

چند روزی است که هلدینگ خبرفوری با چهار شعار «دیده شو»، «معروف شو»، «انتخاب شو»، «آگاه شو» به بیلبوردهای شهر مشهد آمده است.

به گزارش روابط‌عمومی این مجموعه شعارهای جدید خبرفوری از افق‌گذاری نُو در این هلدینگ تبلیغاتی رسانه‌ای‌ خبر می‌دهد. هلدینگ خبرفوری با ۱۰ شرکت مختلف با موضوعات؛ خدمات تبلیغات، مدیریت فروش محصولات، تولید محتوا، حل مسئله، خدمات روابط‌عمومی، برگزاری همایش و نمایشگاه، سمینار و… و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی در توسعه کسب‌و‌کار فرهنگی کوشا بوده است.

«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت 1

«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت 2

«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت 3

«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت 4

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی