
اخبار
«خبرفوری» با چهار شعار جدید به بیلبوردهای مشهد بازگشت
خرداد ۲۸, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند روزی است که هلدینگ خبرفوری با چهار شعار «دیده شو»، «معروف شو»، «انتخاب شو»، «آگاه شو» به بیلبوردهای شهر مشهد آمده است.
به گزارش روابطعمومی این مجموعه شعارهای جدید خبرفوری از افقگذاری نُو در این هلدینگ تبلیغاتی رسانهای خبر میدهد. هلدینگ خبرفوری با ۱۰ شرکت مختلف با موضوعات؛ خدمات تبلیغات، مدیریت فروش محصولات، تولید محتوا، حل مسئله، خدمات روابطعمومی، برگزاری همایش و نمایشگاه، سمینار و… و همچنین فروشگاههای اینترنتی در توسعه کسبوکار فرهنگی کوشا بوده است.
نظرات
مطالب پیشنهادی

مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب معرفی شد
الهه صالحی

جسارت برندهای لوکس؛ از راکتهای تیفانی تا کاسههای سگ بوتگا
تحریریه دیامبرد