کمپین گوریلا مارکتینگ کارنامه از زیر برفپاککنها آغاز شد
فهرست مطلب
چند روزی است که تبلیغات جالبتوجه کارنامه زیر برفپاککن خودروها آغاز شده است. این تبلیغ که بصورت چاپ روی طلق اجرا شده، با گرفتن در نور تصویر واضحتری شکل میگیرد و پیام کارشناسی خودرو را دربردارد.
به گزارش دیام برد، روی این تبلیغ QR کدی وجود دارد که افراد پس از اسکن آن به یک صفحه لندینگ میرسند. نکته جالب اینجاست که در این صفحه پس از کلیک کردن روی گزینه «شروع» کاربران میتوانند اطلاعات مفیدی را درباره خودرو خود دریافت کنند. مسیر دریافت این اطلاعات از وارد کردن مدل ماشین و انتخاب سال ساخت آن شروع میشود.
در مرحله بعدی این صفحه برای ماشین و مدل وارد شده قیمت پایین، منصفانه و بالا را نمایش میدهد که براساس اطلاعات همان روز به روز رسانی شدهاند و در صفحه بعدی میزان محبوبیت آن خودرو در بازار و رقیب خوشفروش آن خودرو را معرفی میکند.
در ادامه کارنامه آمار کارشناسی فنی خودروی اعلام شده را به کاربر نمایش میدهد که اطلاعات آن از کارشناسی خودروهای کارکرده توسط کارنامه در یک سال گذشته به دست آمده است.
در صفحه دیگر، کارنامه هزینه سرویس دورهای خودرو وارد شده را برمبنای قیمت روز لوازم مصرفی به فرد اعلام میکند و در پایان هم انواع سرویسهایی که توسط کارنامه ارائه میشوند را به کاربر اعلام میکند.
شعار اصلی، متخصص بودن کارنامه است
هاتف کوزهچی، مدیر دیجیتال مارکتینگ کارنامه به دیام برد دررابطه با این کمپین به دیام برد میگوید: «این کمپین گوریلا از ۶ روز پیش آغاز شد. کمپینی که در بخش آفلاین، پخش آن در همه مناطق تهران ادامه دارد. شعار اصلی کمپین روی متخصص بودن کارنامه تمرکز دارد و معرفی سرویسهای ارائهشده در کارنامه، هدف بعدی است.»
او ادامه میدهد: «در بخش دیجیتال این کمپین، میتوان با وارد کردن برند، مدل و سال تولید خودرو، گزارش اختصاصی و جالبی از قیمت روز، آمار کارشناسی فنی، میزان نقدشوندگی در بازار و هزینه سرویس دورهای دریافت کرد که اطلاعات ارائهشده در این بخش براساس دادهکاوی اطلاعات و آمار مربوط به سرویسهای کارنامه به دست آمده است.»
سلام و روز بخیر
جسارتا فکر میکنم *تلق رو طلق بنویسیم درست تره