پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برند JOAN برای مقابله با دزدی گوشی در لندن قاب گوشی اسپایک‌دار تولید کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
30 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند JOAN برای مقابله با دزدی گوشی در لندن قاب گوشی اسپایک‌دار تولید کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برند JOAN در لندن اخیرا برای مقابله با سرقت گوشی در شهر لندن، کمپینی با عنوان «غیرقابل سرقت» را اجرا و در بخشی از آن قاب‌های موبایلی تولید کرده است که به سارقان آسیب می‌زند تا احتمال سرقت موبایل را کاهش بدهد.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه famouscampaigns، سرقت تلفن همراه موضوعی است که مردم هر کشوری کم و بیش با آن آشنا هستند و ممکن است این تجربه تلخ را پشت سر گذاشته باشند. اما این مسئله در لندن به یک بحران تبدیل شده به طوری که آمارها نشان می‌دهد که در هر شش دقیقه یک موبایل در مرکز شهر لندن به سرقت می‌رود. به همین دلیل برند Joan در لندن اخیرا کمپینی به نام “غیر قابل سرقت “ اجرا کرده که هدف آن افزایش آگاهی عمومی درباره این مشکل است. ذیل این کمپین، برند Joan London قاب‌های موبایلی را روانه بازار کرده است که با هدف جلوگیری از سرقت طراحی شده‌اند. این قاب‌ها تیغ‌های درشت و بلندی دارند که قرار است کار را برای سارقان سخت کنند.

برند JOAN برای مقابله با دزدی گوشی در لندن قاب گوشی اسپایک‌دار تولید کرد 1

البته این تنها مدل قاب گوشی‌ای نیست که برند جوان برای این هدف تولید کرده است؛ درواقع این برند تلاش کرده است که قاب‌های دیگری با اسامی خلاقانه‌ای را تولید کند که دزدان تلفن همراه را بی‌نصیب بگذارد. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که احتمالا استفاده از این قاب‌ها کار را برای خود صاحب گوشی نیز سخت خواهد کرده است و هرچند تلاش شده که در این طراحی‌ها برای صاحب تلفن همراه جای دست طراحی شود اما احتمالا می‌توان حدس زد که استفاده از این قاب‌ها، به راحتی قاب‌های عادی نیست.

برند JOAN برای مقابله با دزدی گوشی در لندن قاب گوشی اسپایک‌دار تولید کرد 2

کریستی هاثاوی، مدیر خلاقیت این برند در رابطه با این کمپین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اشاره کرده است: اینکه هر شش دقیقه یک موبایل به سرقت رود، تمام لندن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ما می‌خواهیم با استفاده از خلاقیت، برای این مشکل اجتماعی راه حل پیدا کنیم.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in