پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حمایت جریان از کسب‌وکارهای کوچک برای تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام

نگار قرهی نگار قرهی
29 آذر 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
حمایت جریان از کسب‌وکارهای کوچک برای تبلیغات اینفلوئنسری اینستاگرام
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طی چند ماه گذشته اکثر کسب‌وکارها به خصوص کسب‌وکارهای آنلاین کوچک و متوسط و آن‌هایی که به طور ویژه حیاتشان به شبکه‌های اجتماعی وابسته بود، دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری شدند. آسیب‌هایی که حتی به تعطیلی نام‌های آشنای این حوزه منجر شد.
در همین راستا، «جریان» كه پلتفرمی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرامی و تلگرامی است، جشنواره «دست در دست هم» را راه‌اندازی کرده‌است. در این جشنواره «جریان» با همراهی چند اینفلوئنسر در حوزه‌های مختلف، طرحی تخفیفی تا سقف ۵۰ درصد را ارائه کرده تا کسب‌وکارها بتوانند با تبلیغات ارزان‌تر، گوشه‌ای از خسارات این دوره را جبران کنند و دوباره به چرخه خرید و فروش برگردند.
همچنین «جریان» برای همراهی بیشتر با کسب‌وکارها حداقل هزینه برای شروع کمپین را که پیش از این ۳ میلیون تومان بوده، حذف کرده‌ است و کسب‌وکارها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی و با توجه به بودجه مورد نظرشان، کمپین‌های اینستاگرامی و تلگرامی بسازند.
آخرین فرصت برای ساخت کمپین در جشنواره «دست در دست هم جریان» تا ۱ دی ۱۴۰۱ است. همچنین کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های ساخته شده در این بازه زمانی را تا ۷ دی اجرا کنند.

برای مشاهده لیست تخفیف‌ها و ساخت کمپین کلیک کنید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
نگار قرهی
نگار قرهی
نظرات