پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مشاهده لیست اینفلوئنسرها، پیج‌ها و کانال‌های تلگرامی در دیسکاور جریان

مه‌گل غیوری مه‌گل غیوری
8 تیر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مشاهده لیست اینفلوئنسرها، پیج‌ها و کانال‌های تلگرامی در دیسکاور جریان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حال حاضر با توجه به افزایش روزافزون کاربران شبکه‌های اجتماعی در همه سنین و با ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات اینستاگرامی و تلگرامی به عنوان یک روش موثر برای رسیدن به مخاطبان و مشتریان بالقوه برای بسیاری از کسب و کارها به حساب می‌آید.

جریان یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت به تازگی، از صفحه‌ای به نام دیسکاور رونمایی کرده است که شما می‌توانید بدون نیاز به ثبت‌نام و به صورت رایگان، لیست اینفلوئنسرها، پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی را مشاهده کنید و آن‌ها را به کمک فیلترهای موجود براساس موضوع، قیمت و تعداد فالوور دسته‌بندی نمایید.

هم‌چنین می‌توانید لیست نمایش داده شده را براساس گران‌ترین، ارزان‌ترین، بیش‌ترین و کم‌ترین فالوور، بیش‌ترین نرخ تعامل و  ارزنده‌ترین (نسبت تعامل به قیمت) مرتب کنید و بهترین‌ رسانه‌ها را برای کمپین خود انتخاب نمایید.

با استفاده از این صفحه دیسکاور شما می‌توانید با بسیاری از پیج‌ها و کانال‌ها آشنا شوید و می‌توانید با دید بهتری رسانه مورد نظر خود را برای تبلیغات انتخاب نمایید.

برای مشاده لیست اینفلوئنسرها، پیج‌ها و کانال‌های تلگرامی اینجا کلیک کنید.

بخوانید  بهینه‌سازی فرایندهای مارکتینگ با مدیر CRO دیجیکالا

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مه‌گل غیوری
مه‌گل غیوری
از کلاس‌های دانشگاه فهمیدم که به بازاریابی علاقه دارم. دنبالش کردم تا رسیدم به دیجیتال مارکتینگ. به دیـ ام برد پیوستم تا هر روز از هم یاد بگیریم.
نظرات

امیرحسین
امیرحسین

بیشتر صفحه‌های زرد رو قرار دادند البته. معیار اینکه چقدر اون صفحه بازدید داره شاید معیار درستی نباشه، باید دقت بشه چه کسانی بازدیدکننده‌های اون صفحه هستند.

اسمارتک