سنجاب
اخبار
براساس آماری که جریان در اختیار دی‌ام برد قرار داده است:

در بازه ۱۰ روز پیش از بلک‌فرایدی ۸۰ هزار پست و ۸۸ هزار استوری تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر شد

الهه صالحی الهه صالحی
20 آذر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در بازه ۱۰ روز پیش از بلک‌فرایدی ۸۰ هزار پست و ۸۸ هزار استوری تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر شد

به گزارش دی‌ام برد،  پلتفرم جریان اخیرا به درخواست دی ام برد، آماری را از افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی کسب‌وکارها در بازه پیش از بلک‌فرایدی تهیه کرده است که نشان می‌دهد کسب‌وکارهای ایرانی در این بازه فعالیت تبلیغاتی چشم‌گیری داشته‌اند.

آمارهای جریان نشان می‌دهد که در بازه ۱۰ روز قبل از بلک‌فرایدی یعنی تقریبا از ابتدا آذر تا روز بلک‌فرایدی یعنی ۹ آذرماه تعداد کل پست‌های تبلیغاتی در اینستاگرام ۱۸.۷۱ درصد و تعداد استوری‌های تبلیغاتی ۵۸.۷۴ درصد بیشتر شده‌اند و روی هم رفته در این بازه، ۸۰ هزار پست و ۸۸ هزار استوری منتشر شده است.

خانومی: رشد ۱۵۰ درصدی در پست و ۴۰۰ درصد در استوری

جریان در ادامه به آمارهای مرتبط با سه کسب‌وکار خانومی، اسنپ‌پی و دیجی‌کالا پرداخته است که آمارهای مرتبط با این موضوع نشان می‌دهد در بازه بین ۲۰ نوامبر تا ۲ دسامبر ۱۰۰ پست و ۲۳۸ استوری تبلیغاتی مربوط به برند خانومی در فضای شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که این آمار نسبت به قبل از این بازه به ترتیب ۱۵۰ و ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

دیجی‌کالا: رشد ۲۴ درصدی پست و ۲۶۰ درصدی استوری

آمارهای پلتفرم جریان نشان می‌دهد که در این بازه تعداد کل پست‌ها و استوری‌های تبلیغاتی مرتبط با بزرگ‌ترین مجموعه تجارت الکترونیک ایران یعنی دیجی‌کالا نیز به ترتیب ۲۴ و ۲۶۰ درصد افزایش یافته است.

اسنپ‌پی: میزان پست‌های تبلیغاتی ۷ برابر شد

جریان در ادامه امارهای مرتبط با برند اسنپ‌پی را مورد بررسی قرار داده است و این آمارها نشان می‌دهند که در این بازه ۱۰ روزه پست‌های تبلیغاتی در رابطه با این برند ۷۲۸ درصد و استوری‌ها ۳۲۰ درصد افزایش پیدا کرده‌اند و روی هم رفته ۱۷۴ پست و ۱۸۱ استوری تبلیغاتی از برند اسنپ‌پی در اینستاگرام منتشر شده است.

سقوط آزاد پست‌ها و استوری‌ها بعد از بلک‌فرایدی

بخش دیگری در این آمار به تعداد پست و استوری در سه ماهه اگوست تا نوامبر می‌پردازد که آمارهای آن نشان می‌دهد بعد از بازه بلک‌فرایدی، میزان پست‌ها و استوری‌های تبلیغاتی برندها افتی چشم‌گیر را شاهد بوده‌اند.

در بازه ۱۰ روز پیش از بلک‌فرایدی ۸۰ هزار پست و ۸۸ هزار استوری تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر شد 1

تعداد پست و استوری به تفکیک هفته در سه ماهه آگوست تا نوامبر

نکته جالب دیگری که در این اطلاعات به چشم می‌خورد این است که هرچند که میزان انتشار پست و استوری‌های تبلیغاتی توسط برندها درست تا روز بلک فرایدی نرخ صعودی داشته است اما میزان لایک و ویو استوری‌ها و پست‌ها از یک هفته پیش از بازه بلک فرایدی نرخ نزولی پیدا کرده است.

در بازه ۱۰ روز پیش از بلک‌فرایدی ۸۰ هزار پست و ۸۸ هزار استوری تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر شد 2

تعداد لایک و ویو پست و استوری به تفکیک هفته در سه ماهه آگوست تا نوامبر

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو