پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

تا 71 درصد کاهش نصب اپلیکیشن، گزارشی از کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی استارتاپ آیتول

نگار قرهی نگار قرهی
6 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا 71 درصد کاهش نصب اپلیکیشن، گزارشی از کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی استارتاپ آیتول
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

گزارشی از کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی استارتاپ آیتول

 

اختلال در وضعیت اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های گذشته به کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی برندها، به ویژه در حوزه تبلیغات دیجیتال منجر شده است.

بررسی‌های دی‌ام‌برد حاکی از این است که با توجه به شرایط موجود، برندهای فعال در اکوسیستم استارتاپی، کمپین‌های تبلیغاتی در شاخه‌های مختلفی چون تبلیغات دیجیتال، محیطی، تلویزیونی و… را لغو یا به تعویق انداخته‌اند. آیتول (سامانه یکپارچه خدمات خودرویی) نیز با تأیید این موضوع اعلام کرده است که اختلالات اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کاهش میزان نصب اپلیکیشن، ترافیک موبایل و… را در پی داشته است و بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی این برند با توجه به شرایط موجود، لغو یا به تعویق افتاده است. با این حال، این برند روی تکمیل سبد محصولات خود متمرکز شده است و در تلاش است مانند سابق با ارائه خدمات باکیفیت، به دغدغه‌های خودوریی کاربرانش پاسخ داده و رضایت آنها را فراهم آورد. در ادامه گزارش آماری آیتول در زمینه کاهش فعالیت‌های تبلیغاتی این برند را بخوانید.

 

کاهش ترافیک موبایل

آمارهای بخش دیجیتال مارکتینگ آیتول در مقایسه با بازه زمانی مشابه (قبل از بروز اختلالات اینترنت)، با وجود افزایش 0.64 درصدی در رتبه صفحات ایندکس شده، حاکی از کاهش 1/12 درصدی نرخ کلیک کاربران موبایلی است.

 

کاهش نرخ کلیک و ایمپرشن

سامانه آیتول با وجود بهبود کلی رتبه در این بخش، شاهد کاهش 3/9 درصدی میزان کلیک و کاهش 7/6 درصدی در بخش ایمپرشن بوده است.

 

کاهش میزان نصب

بواسطه فیلترینگ سرویس گوگل پلی (Google Play) و مشکلات ایجاد شده برای سرویس گوگل ادز (Google Ads)، آیتول با کاهش 71 درصدی نصب (حذف کمپین های نصبی گوگل) روبرو شده است.

بخوانید  گزارش تپسل از وضعیت صنعت تبلیغات دیجیتال در یلدای امسال

 

کاهش آمار دلیوری پوش نوتیفیکیشن

سامانه آیتول در شرایط اختلال دسترسی به اینترنت، نزدیک به 70 درصد کاهش در آمار دلیوری پوش نوتیفیکیشن داشته که این کاهش آمار، منجر به افت 30 درصدی اکتیویشن در نصب شده است.

 

کمپین‌های متوقف شده

با توجه به اختلالات پیش آمده در روند تبلیغات و مارکتینگ کسب و کارهای آنلاین، کمپین‌های تبلیغات تلویزیونی، کمپین‌های نصبی گوگل، کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن و کمپین 360 فروش بیمه خودرو در آیتول با توقف مواجه شده است.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
نگار قرهی
نگار قرهی
نظرات

اسمارتک