پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تسهیلات آیتول برای صدور بیمه شخص ثالث اعلام شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
19 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تسهیلات آیتول برای صدور بیمه شخص ثالث اعلام شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیتول، سامانه‌ای که با هدف یکپارچه‌سازی خدمات خودرو راه‌اندازی شده، تسهیلاتی را برای صدور بیمه شخص ثالث فراهم کرده‌‌است. در این سامانه، خدماتی چون بیمه اتومبیل، پرداخت خلافی خودرو، مالیات‌‌ نقل‌وانتقال خودرو و دیگر خدمات مرتبط با خودرو انجام می‌شود.

روابط عمومی این مجموعه درباره این سرویس به دی‌ام برد اینگونه عنوان می‌کند: «از تسهیلات آیتول برای صدور بیمه شخص ثالث، می‌توان به بهینه‌سازی شرایط پرداخت عوارض آزادراهی و تمدید بیمه شخص ثالث اشاره کرد؛ براساس قانون جدید صدور  بیمه شخص ثالث، قبل از صدور بیمه‌نامه باید عوارض آزادراهی تسویه شود. همچنین، کاربرانی که برای خرید بیمه‌نامه شخص ثالث خود از سامانه آیتول استفاده می‌کنند، مشمول دریافت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی تسویه عوارض آزادراهی می‌شوند. امکان خرید قسطی بیمه‌نامه نیز یکی دیگر از تسهیلات اعلام‌شده از سوی آیتول است.»

طبق اطلاعیه آیتول، فرآیند خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ شخص ثالث در این سامانه کمتر از ۲ ساعت تکمیل می‌شود. مالکین خودرو با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن آیتول، پس از ثبت سفارش خرید و یا تمدید بیمه‌نامه‌ شخص ثالث، پیامکی حاوی لینک نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه خود را دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که براساس بخش‌نامه مشترک بیمه مرکزی و پلیس راهور، کاربران نیازی به اخذ نسخه فیزیکی ندارند و دارا بودن نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه به همراه کد یکتایی که در پیامک برای کاربران ارسال شده، برای خرید بیمه نامه معتبر است.

گفتنی است که فرآیند صدور بیمه‌نامه‌هایی که بعد از ساعت ۲۱ (در روزهای کاری) و بعد از ساعت ۲۰ (در روزهای تعطیل) ثبت می‌شود، به روز بعد موکول خواهد شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک