پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

محدودیت‌های جدید و قدیمی گوگل برای ایرانیان، تبادل‌نظر و راهکارها! (فایل صوتی)

سینا فایضی سینا فایضی
16 فروردین 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محدودیت‌های جدید و قدیمی گوگل برای ایرانیان، تبادل‌نظر و راهکارها! (فایل صوتی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چند روز گذشته برای ایرانیان، مخصوصا یوتیورهای ایرانی پر از استرس و نگرانی بوده است. خیلی‌ها خبر از آن دادند که یوتوب به راحتی کاربران پشت فیلترشکن را شناسایی کرده و درآمد آن‌ها را به طور چشمگیری کاهش داده. بعضی‌ها هم خبر آن داده‌اند که فیلترشکن‌های مرسوم دیگر توان دور زدن تحریم های گوگل را ندارند! شک و ترس کامیونیتی تکنولوژی ایران را در دو روز گذشته در بر گرفته و بازار شایعات نیز داغ است. از این رو دی‌ام‌برد با هدف بررسی این پدیده و جلوگیری از پخش شایعات بی‌اساس  14 فروردین در یک روم کلاب هاوس با حضور متخصصان حوزه تکنولوژی ایران و همینطور یکی از ایرانیان شاغل در گوگل این پدیده را تحلیل و بررسی کرده و راهکارهای موجود توسط متخصصان حوزه ارائه شده. شایان ذکر است روند مطالبه‌گری (از این لینک و به همت داوود حکیمی کمپینی ایجاد شده که دعوت می‌کنیم به آن بپیوندید) از گوگل توسط اعضای این روم آغاز شده و تیم ما سعی می‌کند، اخبار این روند را سریعا به گوش شما برساند.

می‌توانید صوت این روم را از اینجا بشنوید:

 

همچنین برآمدی از مکالمات جلسه کلاب‌هوس ۲ ساعته ما کمپین دادخواستی (Petition) برای احیای حق ما ایرانیان برای استفاده آزاد از خدمات گوگل و دیگر شرکت‌ها، در سایت change.org ساخته‌شده است.

لینک دادخواهی رو در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. و از طریق فشردن دکمه “امضا این دادخواهی Sign this Petition” به آن ملحق شوید.

بخوانید  بررسی استراتژی حضور در نمایشگاه: گفتگو با مهران عباسی مدیر روابط عمومی بیت پین
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سینا فایضی
سینا فایضی
یک بازاریاب نیمه هندی که مسئول مدیریت ارتباطات بازاریابی دی‌ام برد است.
نظرات

هادی کردمقدم
هادی کردمقدم

سلام و احترام، ممنون خواهم شد که از پیگیری ها، اتفاقات یا خبر جدیدی در این مورد هست، ما رو آپدیت بفرمایید، متشکرم

    مرجان عبدی
    مرجان عبدی

    خوشحالیم که مفید بوده

اسمارتک