لانچ
اخبار
در فضای رکود تبلیغات محیطی

ایرانسل برای سرویس شارژ اضطراری خود، کمپین محیطی اجرا کرد

الهه صالحی الهه صالحی
تیر ۱۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ایرانسل برای سرویس شارژ اضطراری خود، کمپین محیطی اجرا کرد

در شرایطی که بسیاری از برندها طی هفته‌های اخیر به‌دلیل فضای جنگی و ناآرامی‌های کشور کمپین‌های محیطی خود را متوقف کرده‌اند، ایرانسل از ابتدای تیرماه با اجرای یک کمپین محیطی، اطلاع‌رسانی درباره سرویس «شارژ اضطراری» را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش دی‌ام برد، این کمپین با نصب بیلبوردهای متعدد در تهران و سایر کلان‌شهرها به آموزش نحوه فعال‌سازی شارژ اضطراری می‌پردازد؛ سرویسی که در روزهای بحران و اختلالات ناشی از جنگ، برای بسیاری از مشترکان حیاتی و کاربردی قلمداد شد.

ایرانسل با این اقدام تلاش کرده ضمن تقویت آگاهی کاربران نسبت به خدمات خود، جایگاه برندش را در فضای تبلیغات محیطی تثبیت کند؛ فضایی که طی دو هفته گذشته تقریباً از حضور سایر برندها خالی مانده بود و احتمالا می‌توان پیشگامی ایرانسل در این حوزه را اقدام مثبتی دانست.

ایرانسل برای سرویس شارژ اضطراری خود، کمپین محیطی اجرا کرد 1 ایرانسل برای سرویس شارژ اضطراری خود، کمپین محیطی اجرا کرد 2

نجوا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا