پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی‌اش از پیامک ویدیویی رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
29 مهر 1403
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی‌اش از پیامک ویدیویی رونمایی کرد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸سالگی ایرانسل ضمن معرفی آژانس تبلیغاتی ایرانسل، یلوادوایز، اشاره کرد که این آژانس به کسب‌وکارهایی که قصد استفاده از زیرساخت‌های ایرانسل برای تبلیغات را دارند، سرویس ارائه می‌دهد.

به گزارش دی‌ام برد، نشست خبری ۱۸ سالگی ایرانسل برگزار شد در این نشست بیژن عباسی‌ آرند در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه ایرانسل سهم بازاری ۴۳.۷ درصدی داشته و سهم از درآمد ایرانسل به نزدیک ۴۵ درصد رسیده است، گفت: «درحال حاضر ایرانسل پوششی ۹۳ درصدی شبکه 4G داشته و ۱۱۴۴ سایت 5G در کل کشور ایجاد کرده است. از سوی دیگر دسترسی به شبکه فیبرنوری (FTTx) برای بیش از دو میلیون خانوار نیز از اقدامات ایرانسل بوده است.»

ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی‌اش از پیامک ویدیویی رونمایی کرد 1

مدیرعامل ایرانسل در بخشی از این نشست خبری به معرفی پلتفرم تبلیغاتی یلوادوایز ایرانسل پرداخت. عباسی آرند در این رابطه گفت: «یلوادوایز آژانس تبلیغات دیجیتال ایرانسل است که به شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف کمک می‌کند تا با توجه به ماهیت و نیازشان، مناسبت‌ترین شیوه‌ تبلیغاتی را انتخاب کنند. همچنین سامانه «Y’ello Hub» با ارائه APIهای به‌روز، به خصوص در حوزه صنعت تله‌کام، مانند APIهای پرداخت قبض یا استعلام وضعیت سیم‌کارت برای کسب‌وکارها، به ارائه بهتر خدمات به مشتریان ایرانسل کمک می‌کند.

او ادامه داد: « «Y’ello Name» نیز، سامانه احراز هویت یکپارچه و امضای دیجیتال ایرانسل است که قابلیت احراز هویت پایه، پیشرفته و امضای دیجیتال را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.»

او در پاسخ به دی‌ام برد، مبنی براینکه ایرانسل چه نیازی به ورود به حوزه تبلیغات احساس کرده است، پاسخ داد: «سرویس یلوادوایز یک سرویس دیجیتال است و یلوادوایز زیرساخت‌هایی را فراهم می‌کند برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از اپراتور برای خدمات خود استفاده کنند. در حال حاضر چند پلتفرم بزرگ تبلیغاتی هستند که با ما قرارداد دارند و از زیرساخت ایجاد شده توسط ما برای تبلیغات به مشترکان ایرانسل استفاده می‌کنند.»

ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی‌اش از پیامک ویدیویی رونمایی کرد 2

اقدامات مسئولیت اجتماعی ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه این مجموعه به تازگی دو پروژه سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی (CSI) را انجام داده است، توضیح داد: «پروژه اول احداث نیروگاه خورشیدی کوچک برای مدارس در مناطق کم برخوردار است که با تجهیز ۱۸ مدرسه به نیروگاه‌های خورشیدی ۲۰ کیلوواتی، در مجموع ظرفیت ۳۶۰ کیلووات و تولید سالانه بالغ بر ۸۰۰ هزار کیلووات‌ساعت انرژی تجدیدپذیر را ایجاد کرده و درآمد حاصل از فروش برق تولیدی را به هر مدرسه اختصاص داده می‌شود. اقدام دوم نیز بازسازی و احداث مدرسه و مرکز آموزش دانستان (ویژه کودکان کار) با همکاری بهزیستی و با رویکردهای نوین آموزشی است.»

ویستا مدیا؛ بازوی تولید محتوای ایرانسل

عباسی آرند در بخش دیگری از سخنرانی خود به ویستا مدیا، بازوی تولید محتوای ایرانسل اشاره کرد و گفت: «ویستامدیا با تولید محتوا از طریق همکاری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می‌شود که تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و با داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله، اهداف ایرانسل مرتبط با تولید محتوای فاخر در چارچوب سند توسعه ایرانسل را پیش‌ برده است. از جمله تولیدات ویستا مدیا می‌توان به رئالیتی‌شوها، تاک‌شوها و برنامه‌هایی مانند سرگیجه، ۳۵ میلیمتری، اسکار، ارتش سری، دیو و ماه پیشونی، ارتش سری و عیدی HD اشاره کرد.»

هوش مصنوعی یک مزیت رقابتی برای ماست

مدیرعامل ایرانسل در ادامه صبحت‌های خود با اشاره به موضوع هوش مصنوعی گفت:‌ «ارائه تجربیات شخصی‌سازی‌شده به مشتریان و بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان شبکه، از مهمترین دلایل اهمیت هوش مصنوعی در رشد کسب و کار ایرانسل هستند و از سوی دیگر، راهکار «هوش مصنوعی به عنوان سرویس (AIaaS)» یک مزیت رقابتی برای ایرانسل محسوب می‌شود.»

او ادامه داد: «اولویت‌های استراتژیک ایرانسل در حوزه هوش مصنوعی «بهینه‌سازی منابع و کاهش هزینه‌های عملیاتی»، «هدایت رشد از طریق پیاده‌سازی هوش مصنوعی در تحول دیجیتال و تکامل شبکه ارتباطی»، «توسعه MLOps برای تسریع در توسعه و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی در سطح کشور»، «ایجاد ذهنیت AIمحور برای موقعیت‌یابی ایرانسل به عنوان راهبر نوآوری هوش مصنوعی در صنعت تلکام» و در نهایت، «حرکت به سمت اپراتور هوش مصنوعی و توسعه زیرساخت «هوش مصنوعی به عنوان سرویس (MLOPS & AI as Service)» و ارائه خدمات هوش مصنوعی به کسب‌وکارها است.»

ایرانسل در نشست خبری تولد ۱۸ سالگی‌اش از پیامک ویدیویی رونمایی کرد 3

عباسی آرند در ادامه به برخی اقدامات و دستاوردهای اخیر ایرانسل در بهره‌گیری از هوش مصنوعی اشاره کرد که محصولاتی مانند «طراحی سرویس اعتبارسنجی کاربران» برای تخصیص شارژ اضطراری و سرویس اعتباری ایرانسل، «بهینه‌سازی قیمت‌گذاری محصولات»، «ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی شده به هر مشترک» و «بهینه‌سازی عملکرد شبکه ارتباطی» بخشی از آنها بود.

رونمایی از شش محصول و راهکار جدید

در این رویداد از ۶ محصول و راهکار جدید ایرانسل شامل «پیشواز تصویری»، «پیامک ویدیویی»، «دستیار هوشمند پشتیبانی»، «سرویس اعتباری»، «پلتفرم یکپارچه نمایش خانگی ایرانسل‌من» و «5G FWA» رونمایی شد.

«پیشواز تصویری» یا (Video RBT)، با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، به خدمات پیشواز ایرانسل اضافه شده است و به علاقه‌مندان سرویس محبوب «آهنگ پیشواز» این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی دلخواه‌شان را بارگذاری کنند و در زمان تماس، این محتوا به تماس‌گیرنده نمایش داده شود.

«پیامک ویدیویی»، عنوان سرویس دیگری است که با استفاده از آن، امکان ارسال ویدیو، متن و لینک به صورت همزمان در یک پیام وجود دارد. این سرویس، تجربه رسانه‌ای غنی‌تر و واضح‌تر از پیام‌های SMS استاندارد است و کسب‌وکارها با استفاده از آن، می‌توانند محتوای جذاب‌تری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

«دستیار هوشمند پشتیبانی ایرانسل»، به‌عنوان یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چت‌بات» و «ویس‌بات»، در این مراسم رونمایی شد. این دستیار هوشمند، با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق، به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و تعامل کاملاً دوطرفه دارد. همچنین این دستیار هوشمند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راه‌حل‌های فوری ارائه می‌دهد و علاوه بر پاسخ‌گویی به پرسش‌های عمومی در حوزه‌های مختلف، به طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشترکان ایرانسل توسعه داده شده است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in