پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جشنواره وب‌موبایل: هرکس درحال کار‌آفرینی است، برنده است؛ به جای اعطای جایزه، قصد داریم پادکست تولید کنیم

الهه صالحی الهه صالحی
17 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشنواره وب‌موبایل: هرکس درحال کار‌آفرینی است، برنده است؛ به جای اعطای جایزه، قصد داریم پادکست تولید کنیم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جشنواره وب‌وموبایل بعد از ۱۵ سال اعلام کرده است که قصد دارد به جای اعطای جایزه، با هدف انتقال تجربه عملی و قابل استفاده به نسل جدید، پادکست تولید کند. پخش این پادکست‌ها از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش دی‌ام برد، حدود ۱۵ سال از شکل‌گیری جشنواره وب‌وموبایل می‌گذرد و این جشنواره در طول تمام ۱۵ سال حیات خود تلاش کرد تا ضمن معرفی اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها، از برترین آنها تقدیر کند. حالا این جشنواره، اعلام کرده است که قصد دارد امسال نوع برگزاری را تغییر بدهد.

برگزار‌کنندگان این جشنواره اشاره کرده‌اند: «به باور ما هر کس که در حال حاضر در حال کارآفرینی‌ بوده برنده‌ است و در شرایط سخت تلاش می‌کند که امید را زنده نگه دارد. به همین دلیل امسال تصمیم گرفتیم با رویکردی متفاوت در قالب یک پادکست ویدیویی به سراغ مهمان‌هایی برویم  و از آنها بخواهیم که از تجربیات کاری خودشان در سال‌های اخیر در ایران به ما بگویند. یکی از وظایف جشنواره وب و‌ موبایل ایران، انتقال نسل به نسل تجربه از نسلی به نسل دیگر است و در این پادکست این هدف را نیز دنبال خواهیم کرد.»

به گفته برگزارکنندگان این جشنواره، در مجموعه پادکست‌های جشنواره وب و موبایل ایران که اولین برنامه در تاریخ ۱۵ بهمن ماه پخش می‌شود، تجربه افرادی به اشتراک گذاشته خواهد شد که مخاطبان ممکن است کمتر از آنها شنیده باشند.

درواقع جشنواره وب‌وموبایل قصد دارد تا با نگاهی جدید و متفاوت به موضوعاتی مانند مدیریت محصول، منابع انسانی، فعالیت‌های تیمی، مارکتینگ و …بپردازد.

جشنواره وب‌وموبایل اعلام کرده است که در هر قسمت از پادکست دو میهمان حضور خواهند داشت؛ نفر اول از فعالان قدیمی قدیمی‌ها و نفر دوم از افراد جدید الورود و در هر برنامه نیز قرار است روی یک موضوع تمرکز کرده و از زاویه‌ای جدید مورد بررسی قرار داده شود؛ با این هدف که تجربه‌ای به نسل جدید منتقل شود که بیشتر از پیش عملی و قابل استفاده است.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک