پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی “ایران ریتیل شو” ۲ تا ۵ دی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود

مرجان عبدی مرجان عبدی
1 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی “ایران ریتیل شو” ۲ تا ۵ دی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو 2023) از تاریخ 2 تا 5 دی‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد تخصصی اقتصادی و تجاری در پنجمین دوره با حضور استارتاپ‌های مرتبط با این صنعت، فروشگاه‌های آنلاین، شرکت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تجهیزات فروشگاهی، متخصصان و بهره‌برداران حوزه‌های تفریحات و سرگرمی و صنعت غذا و نوشیدنی، مراکزخرید در حال ساخت، برندهای پوشاک و چرمی، شرکت‌های توسعه‌دهنده و مدیریت مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز‌به‌کار کرد. 

به گفته روابط عمومی این نمایشگاه، نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید و صادرات، نمایش دستاوردهای توسعه شبکه فروشگاه‌های برندهای داخلی و توسعه خدمات رسانی یکسان به مشتریان در اقصی نقاط کشور و رشد فروش مجازی و استفاده از پلتفرم‌های آنلاین از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است. 

همچنین انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ و شرکت‌های فعال در این حوزه ازجمله اهدافی است که برگزاری این نمایشگاه تخصصی دنبال می‌کند.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ۱۲ پنل تخصصی انتقال تجربه با حضور ۶۰ مدیر از برندهای صنعت خرده‌فروشی برگزار می‌شود.

نمایشگاه امسال با مشارکت بیش از ۱۲۰ غرفه نمایشگاهی در سالن‌های 35، 38، A38، B38 در حال برگزاریست.

نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی "ایران ریتیل شو" ۲ تا ۵ دی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود 1

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک