سنجاب
اخبار

ایران‌خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اسفند ۲۶, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ایران‌خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

شرکت ایران خودرو، از هویت بصری جدید خود رونمایی و فرایند ری‌برندینگ خود را آغاز کرد.

به گزارش دی‌ام برد، در آخرین روزهای سال۱۴۰۳، شرکت خودروسازی ایران خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. به گفته ایران‌خودرو این لوگو که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن است، نشان‌دهنده‌ تعهد این شرکت به حفظ اصالت و حرکت به سمت آینده‌ای پایدار و دیجیتال است. لوگوی جدید ایران خودرو با طراحی مدرن‌تر و مینیمالیستی، تلاش دارد تا ارتباطی قوی‌تر با مخاطبان خود برقرار کند. المان‌های اصلی این لوگو یعنی نماد اسب و سپر تغییر ویژه‌ای نداشته‌اند و رنگ آبی این مجموعه نیز حفظ شده است.

به نظر می‌رسد که این تغییرات همچنین با هدف جلب توجه نسل جوان‌تر کشور و تقویت جایگاه ایران خودرو در بازار انجام شده است.

ایران‌خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد 1

لوگوی قبلی

ایران‌خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد 2

لوگوی جدید

 

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...