
اخبار
ایرانخودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

اسفند ۲۶, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ایران خودرو، از هویت بصری جدید خود رونمایی و فرایند ریبرندینگ خود را آغاز کرد.
به گزارش دیام برد، در آخرین روزهای سال۱۴۰۳، شرکت خودروسازی ایران خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. به گفته ایرانخودرو این لوگو که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن است، نشاندهنده تعهد این شرکت به حفظ اصالت و حرکت به سمت آیندهای پایدار و دیجیتال است. لوگوی جدید ایران خودرو با طراحی مدرنتر و مینیمالیستی، تلاش دارد تا ارتباطی قویتر با مخاطبان خود برقرار کند. المانهای اصلی این لوگو یعنی نماد اسب و سپر تغییر ویژهای نداشتهاند و رنگ آبی این مجموعه نیز حفظ شده است.
به نظر میرسد که این تغییرات همچنین با هدف جلب توجه نسل جوانتر کشور و تقویت جایگاه ایران خودرو در بازار انجام شده است.

لوگوی قبلی

لوگوی جدید

نظرات
مطالب پیشنهادی

پلتفرم جریان هزینه مدیریت کمپینها را تا پایان تیر صفر کرد
تحریریه دیامبرد

استراتژی رقابت در بازار اروپا برای استارتاپها
تحریریه دیامبرد

هایپر کالای ایوان، خرید لوازم خانگی را آسانتر کرد
تحریریه دیامبرد