پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

معرفی کریپتوباز؛ تنها مرجع بازی های متاورسی ایران

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
12 بهمن 1401
زمان مطالعه: 6 دقیقه
معرفی کریپتوباز؛ تنها مرجع بازی های متاورسی ایران
زمان مطالعه: 5 دقیقه

چکیده : با گسترش تکنولوژی بلاکچین و تنوع کاربردها آن، برخی از شرکت‌ها اقدام به ایجاد بازی‌ها و فضاهایی تحت عنوان متاورس کردند. این بازی‌ها، با انواع مختلف و در ژانرهای متعددی روانه بازار شدند و به کاربران این امکان را می‌دادند تا در یک دنیای مجازی، به صورت مجازی زندگی کنند.

با گسترش فناوری بلاکچین و استفاده گسترده مردم و کاربران از این تکنولوژی، استفاده‌های مختلفی از آن می‌شود. یکی از این موارد استفاده، بازی‌های متاورس است. بازی‌های متاورسی، از جمله جدیدترین استفاده‌ها از فناوری بلاکچین هستند و توانسته‌اند کاربران زیادی را به استفاده از این بازی‌ها و فناوری ترغیب کنند. این بازی‌ها، علاوه بر جنبه سرگرمی، برای درآمدزایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد مشاغل متعددی نیز می‌شوند.

برای بسیاری از کاربران، بازی‌های متاورسی به عنوان منبع درآمد مناسب تبدیل شده است و به همین دلیل است که این بازی‌ها، روز به روز محبوب‌تر می‌شوند؛ از این رو، برای لذت بردن از چنین بازی‌هایی و همچنین سودآوری مالی آن‌ها، بهتر است که اطلاعات جامع و کافی را داشته باشید. برای کسب چنین اطلاعاتی، وجود یک وبسایت که به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت کند و اطلاعات درست و جامع در اختیار کاربران خود قرار دهد، ضروری است. در این مطلب، به معرفی وبسایت کریپتوباز می‌پردازیم که یکی از برترین وبسایت‌ها و همچنین تنها مرجع در رابطه با بازی‌های متاورسی است که در ایران فعالیت می‌کند.

بازی‌های متاورسی چیست؟

با گسترش تکنولوژی بلاکچین و تنوع کاربردها آن، برخی از شرکت‌ها اقدام به ایجاد بازی‌ها و فضاهایی تحت عنوان متاورس کردند. این بازی‌ها، با انواع مختلف و در ژانرهای متعددی روانه بازار شدند و به کاربران این امکان را می‌دادند تا در یک دنیای مجازی، به صورت مجازی زندگی کنند.

در این فضا، کاربران و بازیکنان در نقش‌های مختلف و با ظاهرهای متفاوتی حضور پیدا می‌کردند و با یکدیگر تعامل داشتند. برخی از این بازی‌ها، به صورت سبک زندگی هستند و بازیکنان می‌توانند در آن اقدام به خرید زمین، لباس و ابزار و وسایل دیگر بکنند. در این نوع از بازی‌ها، امکان درآمدزایی و سودآوری بسیار زیاد است؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های بزرگ و سرمایه داران بلافاصله پس از انتشار آن‌ها، اقدام به خرید زمین و شروع سرمایه گذاری در آن کردند.

بازی‌های متاورسی در سبک‌های بسیار زیادی ارائه شده‌اند و هرکدام نیز ویژگی‌های منحصر به فرد مربوط به خود را دارند. تمام این بازی‌ها، از NFTهای مختلفی پشتیبانی می‌کنند. در برخی از بازی‌های متاورسی، ابتدا باید مقداری NFT خریداری کنید تا بتوانید در بازی حاضر شده و اقدام به انجام بازی بکنید؛ اما بسیاری دیگر از بازی‌های موجود در متاورس، به صورت رایگان هستند و بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید اقدام به بازی کرده و پس از مدتی نیز درآمدزایی داشته باشید.

اهمیت بازی‌های متاورسی برای کاربران NFT

بسیاری از کاربران و تریدرها که از سرمایه گذاری روی NFTهای مختلف اقدام به درآمدزایی می‌کنند، به تازگی به سمت بازی‌های متاورسی جذب شده‌اند. این بازی‌ها دارای یک پول محلی است که به کاربران اجازه می‌دهد در داخل بازی اقدام به خرید و فروش اقلام مختلف کرده و در آمد داشته باشند. این پول محلی به صورت NFT در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با توجه به رشد و توسعه بازی و همچنین حضور کاربران بیشتر،‌ ارزش NFTها نیز بیشتر شده و برای سرمایه گذاری مناسب خواهند بود.

در این زمینه، باید از طریق وبسایت‌های معتبر اقدام به جمع آوری اطلاعات بکنید. با استفاده از اطلاعات صحیح می‌توانید به درستی بازی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با یک سرمایه گذاری درست، در حین بازی و سرگرمی، سودآوری نیز داشته باشید. این بازی‌ها و شناخت کافی از آن‌ها، به این دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که می‌توانند به آرامی دنیای واقعی را تصاحب کرده و بسیاری از مشاغل و کسب و کارها به چنین فضایی نقل مکان کنند.

در ایران، وبسایت‌ها بسیار کمی وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به جمع آوری اطلاعات در رابطه با این نوع از بازی‌ها بکنید. تعداد بازی‌های متاورسی نیز در ژانرهای مختلف در حال افزایش هستند و باز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. متناسب با افزایش این بازی‌ها، NFTهای مرتبط با آن‌ها نیز روز به روز زیاد شده و تعداد کاربران و سرمایه گذاران در چنین بازی‌هایی نیز بیشتر می‌شوند.

معرفی کریپتوباز؛ تنها مرجع بازی های متاورسی ایران 1

کریپتوباز و بازی‌های متاورسی

کریپتوباز، یک وبسایت ایرانی است که در آن می‌توانید انواع اطلاعات و آموزش‌های مختلف در رابطه به NFTها و دنیای کریپتوکارنسی و بلاکچین را ببینید. یکی از مهم‌ترین آموزش‌ها و اطلاعاتی که در این وبسایت دیده می‌شود، در مورد بازی‌های بلاکچین و متاورس است. بازی‌های حوزه متاورس، از تعداد و تنوع بالایی در ژانر و نوع بلاکچین برخوردار هستند. هرکدام از آن‌ها، با توجه به موارد مختلف از جمله بستر بلاکچین مورد استفاده، نوع و تعداد NFT و همچنین ژانر بازی، دارای ارزش‌های مختلفی هستند. برای این که بدانید کدام بازی برای شما جذاب‌تر است و یا ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد، می‌توانید از وبسایت کریپتوباز استفاده کنید.

در این وبسایت، بخشی وجود دارد که به صورت اختصاصی به بررسی تمام بازی‌های متاورس پرداخته است و با ارائه بازی‌های جدید نیز بروزرسانی می‌شود. با توجه به اهمیت بازی‌های متاورسی که در بخش قبل به آن پرداختیم، داشتن اطلاعات صحیح در رابطه با این بازی‌ها نیز در درجه بالایی از اهمیت قرار می‌گیرد. وبسایت کریپتوباز که در حال حاضر به عنوان تنها منبع ایرانی برای کسب اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با این باز‌ی‌ها شناخته می‌شود، با دسته بندی این بازی‌ها، اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بسیاری از بازیکنان و سرمایه گذاران در NFT، از این وبسایت برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده می‌کنند؛ زیرا متخصصین حوزه بلاکچین و افراد باتجربه در زمینه NFT در وبسایت کریپتوباز این اطلاعات را گردآوری کرده و در اختیار افراد و کاربران مختلف قرار می‌دهند.

مطلب پیشنهادی : قیمت لحظه ای ترون

مزایای شناخت مرجعی معتبر برای بازی‌های متاورسی

معرفی کریپتوباز؛ تنها مرجع بازی های متاورسی ایران 2

به مرور زمان، تعداد بازی‌های متاورسی در حال رشد و فراگیری است و همه روزه به تعداد کاربران آن‌ها نیز افزوده می‌شود. در این مسیر، استفاده از یک منبع معتبر برای دریافت اطلاعات مفید در رابطه با متاورس و بازی‌های آن، کمک زیادی به کاربران می‌کند. وبسایت کریپتوباز، یکی از این مراجع است که به عنوان تنها مرجع معتبر برای بازی‌هیا متاورسی شناخته می‌شود. با استفاده از منابع این وبسایت، کاربران می‌توانند انواع بازی‌های متاورسی در ژانرهای مختلف را شناسایی کرده و با NFT آن‌ها نیز آشنا شوند. با این کار، برای سرمایه گذاری در چنین بازی‌هایی ترغیب شده و می‌توانند با توجه به بازار بازی و ارزش NFT آن، مقدار سرمایه لازم را وارد آن بکنند. اگر شما هم به بازی‌هیا متاورسی علاقه دارید و یا به صورت کلی می‌خواهید آموزش‌ها و اطلاعات جامعی در رابطه با NFTها به دست آورید، وبسایت کریپتوباز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می‌توانید با ورود به این وبسایت، اطلاعات جامعی را در رابطه با بلاکچین و فناوری‌های آن بدست آروید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

بازی های متاورسی
بازی های متاورسی

متشکر از متن مفیدتون بازی های متاورسی عمر طولانی ندارند اما به شدت فراگیر شدن و جذاب هستند که ورود بهش با احتیاط خوبه، یکی از بهترین بازی ها همین اکسی اینفینیتیه.

اسمارتک