پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
13 اسفند 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک، امکان ارسال پیام‌های درون‌برنامه‌ای in-app برای اپلیکیشن و پیام‌های on-site در سایت را برای کاربران خود فراهم کرد.

این مجموعه این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند در پنل اینترک با قابلیت in-app برای کاربران اپلیکیشن بر اساس موقعیت آنها  پیام‌های‌درون‌برنامه‌ای در اپ ارسال و آنها را در هر مرحله از اپلیکیشن راهنمایی و ترغیب به انجام اقدامات دلخواه کنند. با قابلیت on-site می‌توان تعامل کاربران را در وب‌سایت افزایش داد و پیام‌های کاملا مرتبط با سایت، به‌موقع و شخصی‌سازی‌شده به کاربران وب‌سایت ارسال کرد.

بنا به گفته این مجموعه، ارسال پیام‌های ‌in-app و ‌on-site از پلتفرم اینترک بدون محدودیت در ارسال و کاملا رایگان است. همچنین به دلیل ایجاد ارتباط شخصی‌سازی‌شده و ارسال سریع، این روش‌ها یکی از بهترین روش‌های ارتباطی با کاربران اپلیکیشن و وب‌سایت هستند.

ارتباط مستقیم با کاربران، در هر نقطه از اپلیکیشن با قابلیت in-app در اینترک

پیام‌های درون‌برنامه‌ای (in-app) در جهت تعامل با کاربران فعال در بخش‌های مختلف اپلیکیشن ارسال می‌شوند و کاربردهای مختلفی مانند افزایش تعامل کاربران، معرفی ویژگی‌های جدید و تبلیغ محصولات در جهت افزایش فروش دارند. 

اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد 1

ظاهر اپلیکیشن

از سوی دیگر اینترک در in-app چند ویژگی‌ کلیدی دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است: 

  •   مشخص کردن هدف ارسال پیام
  •   انتخاب مکان نمایش پیام در اپلیکیشن
  •   امکان برچسب‌گذاری برای هر بخش
  •   ردیابی تعاملات کاربر در هر صفحه
  •   ساخت تصویر و فونت شخصی‌سازی شده

 

اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد 2

تصویر پنل

تعامل با کاربران در وب‌سایت،‌ با قابلیت on-site در اینترک

پیام‌های وب‌پوش (on-site) پیام‌هایی هستند که با اجازه کاربر از طریق وب‌سایت شما به مرورگر او ارسال می‌شوند. این پیام‌ها قابل کلیک کردن هستند و معمولاً شامل لینک‌هایی به اقلام حراج، پیشنهادات یا برای برجسته کردن ویژگی‌ها یا مقالات جدید در وب‌سایت هستند. محتوای این پیام‌ها باید مرتبط با موضوع، به‌موقع و شخصی‌سازی شده باشد تا بازدیدکنندگان وب‌سایت را جذب به تعامل و حفظ کند.

اینترک اعلام کرده است که در پنل این مجموعه مشتریان می‌توانند از قالب‌های آماده استفاده کنند تا اعلان‌ها را برای همه کاربران دسکتاپ و موبایل فعال کنند. همچنین مشتریان این مجموعه می‌توانند با اضافه کردن کد و سیاست‌های برندشان، اعلان‌های سفارشی‌سازی شده را از ابتدا ساخته و ارسال کنند.

اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد 3

ظاهر سایت

این پلتفرم تبلیغ در جهت فروش، اعلام پیشنهادات و اطلاع‌رسانی محتوا و محصولات جدید را از کاربردهای پیام‌های on-site دانسته و قالب‌های آماده برای استفاده سریع، امکان ساخت پیام on-site سفارشی برای برندسازی و پیام‌رسانی انعطاف‌پذیر و ادغام یکپارچه با وب‌سایت شما را از ویژگی‌های کلیدی اینترک در on-site قید می‌کند.

اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد 4

تصویر پنل

چطور جلوی اسپم شدن گرفته می‌شود؟

نیما آقازاده، مدیر محصول اینترک در گفت‌وگو با دی‌ام برد در پاسخ به این سوال که چه فکری برای این ابزار شده است که برای کاربر اسپم نشود، می‌گوید: «به‌طور کلی یکی از مشخصه‌های بارز و اساسی یک ابزار ای سی آر ام امکاناتی است که در مسیر جلوگیری از آسیب به تجربه کاربری و اسپمینگ در اختیار مارکتر قرار می‌دهد که در اینترک این امکانات به طور کامل وجود دارند که به طور خاص در خصوص چنل ارتباط این اپ و آن سایت ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سگمنتیشن: با توجه به امکان ردیابی و track کردن رفتار یوزرها در اینترک، با استفاده از داده ثبت شده می‌توانیم کاربران را دسته بندی و از ارسال پیام‌های نامرتبط جلوگیری کنیم.
  • شخصی‌سازی و تعریف Theme: هم ظاهر پیام هم متن پیام را می‌توانید متناسب با الگوهای اپلیکیشن/وب‌سایت خود یا اطلاعات کاربر شخصی‌سازی کنید.
  • امکان تعریف TTL: برای پیام‌هایی که از نظر زمانی تاریخ انقضا دارند و برای کاربرهایی که در لحظه ارسال پیام، اینترنت آنها در دسترس نبوده با تعریف مقدار Time To Live می‌توانیم نمایش پیام‌هایی که محتوای آنها منقضی شده باشند را متوقف کنیم.
  •  امکانات دیده شده در مرحله Where and When to Show کمپین‌های این اپ و آن سایت: در مراحل تعریف هر کمپین این اپ یا آن سایت شما گزینه‌های مختلفی برای تعریف دقیق اینکه پیام در چه زمانی و کجا نمایش داده شود، دارید. یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها امکان تعریف سقف تعداد نمایش یک پیام به کاربر است که در این تنظیمات قابل تعریف است.
اینترک، امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site را ارائه کرد 5

نیما آقازاده، مدیر محصول

او در رابطه با تمایز و ارزش‌ افزوده این سرویس برای مشتریان می‌گوید: «در فضای e-CRM کانال‌های ارتباطی از حیث نوع ارتباط و تعامل به دو دسته فعال (Active) شامل این اپ و آن سایت و منفعل (Passive) شامل پیامک، ایمیل، اپ پوش و وب پوش تقسیم بندی می‌شوند؛ کانال‌های این اپ و آن سایت با وجود اینکه هیچ هزینه اضافه‌ای را در سمت کسب‌وکار ایجاد نمی‌کنند، نرخ تبدیل بسیار بالایی دارند و به واسطه ماهیتی که دارند تجربه کاربری خوبی را برای کاربران خلق می‌کنند.»

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک