پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینترک، اولین دورهمی مارکتینگ اتومیشن خود را برگزار کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
8 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینترک، اولین دورهمی مارکتینگ اتومیشن خود را برگزار کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جمعه، چهارم شهریورماه، در جریان اختتامیه اولین بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن ایران، دورهمی متخصصین مارکتینگ اتومیشن ایران برگزار شد.

به گزارش اینترک، در این رویداد که همزمان با اختتامیه بوت‌کمپ مارکتینگ اتومیشن برگزار شد، دانشجویان این دوره پای صحبت متخصصین مارکتینگ اتومیشن ایران در مورد تجربه آن‌ها در استفاده از ابزارهای این حوزه نشستند.

در این دورهمی دوستانه که به هدف گسترش کامیونیتی مارتک ایران برگزار شد، چهره‌های شناخته شده این حوزه از شرکت‌هایی همچون اسنپ‌فود، علی‌بابا، اسنپ مارکت، دیجی‌کالا، آپ، صباویژن، آپارات، اسنپ‌اکسپرس و مستربلیط حضور داشتند.

در ابتدا پس از معرفی آکادمی اینترک به مهمان‌ها و صحبت‌های مدیرعامل این مجموعه در خصوص اهمیت گسترش این کامیونیتی، ‌فرصتی محقق شد که همه مهما‌ن‌ها از تجربیات خود در بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی صحبت کنند.

از جمله موضوعاتی که در این رویداد مطرح شد، اهمیت توجه به ریتنشن مارکتینگ در بین مارکترها بود که می‌توان با استفاده از ابزارهای مناسب، هزینه برگشت مشتری را کم و فروش را بالا برد. علاوه بر این، موضوع کمبود متخصص مارکتینگ اتومیشن و eCRM در بحث منابع انسانی به عنوان یکی از دغدغه‌های مدیران این حوزه مطرح شد.

در انتها فضای شبکه‌سازی برای فارغ‌التحصیلان آکادمی و مدیران مارکتینگ اتومیشن به وجود آمد و در خصوص جذب در این شرکت‌ها و آینده‌ی این تخصص صحبت و مشاوره صورت گرفت.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

لیلا ابراهیمی
لیلا ابراهیمی

اینکه دیجیکالا صاحب اصلی این پلتفرمه، من رو یاد رفتاری میندازه که آمازون سر بیزینس‌های کوچک و متوسط میاورد و با بدست آورد اطلاعات فروششون، شروع به رقابت کردن و کشتن بیزینس‌هاشون می‌کرد. من که بهش اعتماد ندارم و ترجیح میدم از یه سرویس خارجی یا حداقل یه سرویس داخلی بی‌طرف استفاده کنم.

اسمارتک