پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

انجمن تجارت الکترونیک تهران: «قویا با اولویت‌بندی در دسترسی به اینترنت مخالفیم»

زهرا محبی زهرا محبی
12 دی 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انجمن تجارت الکترونیک تهران: «قویا با اولویت‌بندی در دسترسی به اینترنت مخالفیم»
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انجمن تجارت الکترونیک تهران در بیانیه‌ای با طرح اینترنت طبقاتی مخالفت کرده و آن را غیراخلاقی و غیرتخصصی خوانده است.

این انجمن در بیانیه‌ خود اشاره‌ای به محدودیت‌های اینترنت در بیش از سه ماه گذشته داشته و اعلام کرده که «به‌ جای حل مسئله و رفع مشکلات بی‌شماری که بر اساس این تصمیم اشتباه حادث شده، اخبار ضدونقیضی از تعریف طرحی موسوم به «اینترنت طبقاتی» به گوش می‌رسد. انجمن تجارت الکترونیک تهران قویا با تعریف هرگونه اولویت‌بندی در دسترسی به اینترنت، مخالفت می‌کند و بر این باور است که این طرح، مشکلی بر مشکلات پیشین اضافه می‌کند.»

انجمن تجارت الکترونیک تهران دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را از حقوق شهروندی می‌داند و میان نیاز کسب‌وکارها و نیاز مردم عامه به اینترنت، تفاوتی نمی‌بیند. در همین خصوص در بیانیه مذکور می‌خوانیم: «انجمن تجارت الکترونیک اتخاذ این راهبرد را غیرمنطقی، غیراخلاقی و بی‌ثمر می‌داند. پیشبرد طرح‌هایی از این دست، بیش از گذشته شکاف‌های اجتماعی را تعمیق بخشیده و موجب تشدید نارضایتی‌های عمومی می‌شود. انجمن تجارت الکترونیک معتقد است «عادی‌سازی» اینترنت طبقاتی و القای آن به‌عنوان شیوه‌ای برای مدیریت اینترنت، به زیان تمام اجزای فعال اکوسیستم است و حاصلی جز تضعیف این صنعت در بلندمدت نخواهد داشت.»

همین هفته گذشته بود که اتحادیه فناوران رایانه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دارندگان پروانه کسب از اتحادیه فناوران رایانه تهران می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند که این مسئله هم با مخالفت و انتقاد عده‌ای فعالان روبه‌رو شد چرا که همین اقدام هم به طرح «اینترنت طبقاتی» دامن می‌زند و اینترنت بدون محدودیت را از دسترس همگان خارج می‌کند.

بخوانید  سینا ساعی: تبلیغات باید ۳۶۰ درجه باشد و مخاطب را در همه کانال‌ها دنبال کند
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک